שתף קטע נבחר

"סולומון העניש את אטאלנטה"

התקשורת האיטלקית פירגנה לקשר הישראלי שנכנס כמחליף - והבקיע את שער הניצחון בדקה ה-95 ב-1:2 של קבוצתו על האיטלקים בסן סירו. קסטרו: "החילופים שעשיתי חיזקו את החלק ההתקפי ובסוף כבשנו". מאמן המפסידה גאספריני: "התוצאה משקרת"

"שחטאר לעגה לאטאלנטה", זו הכותרת של 'סקיי ספורט איטליה' לאחר הניצחון הגדול של האוקראינים 1:2 בסן סירו בזכות שער של מנור סולומון בדקה ה-95. האיטלקים שיחקו טוב לאורך המשחק, אבל החמיצו לא מעט, כולל בעיטת פנדל ופעם אחת כשהכדור פגש את המשקוף.

 

סולומון: "מאז שאני ילד דמיינתי שאכבוש בצ'מפיונס"

 

סולומון, גיבור המשחק כמובן, קיבל כותרת ב"גזטה דלו ספורט" היוקרתי - "סולומון העניש את אטלאנטה". ב'פוטבול איטליה' נכתב: "שחטאר ניצחה את אטאלנטה הנאיבית".

 

ההורים ביציע - הילד התרגש (צילום מסך מתוך חשבון האינסטגרם של מנור סולומון)
ההורים ביציע - הילד התרגש(צילום מסך מתוך חשבון האינסטגרם של מנור סולומון)

הגשים חלום ילדות (צילום מסך מתוך חשבון האינסטגרם של מנור סולומון)
הגשים חלום ילדות(צילום מסך מתוך חשבון האינסטגרם של מנור סולומון)

 

מאמן המפסידה, ג'אן פיירו גאספריני, היה עצבני בסיום: "התוצאה משקרת, הגיע לנו לנצח. שיחקנו נהדר, חבל שספגנו בצורה הזאת". מאמן שחטאר, ראול קסטרו, נתן את הדעה שלו: "זה היה קרב טקטי על המגרש, מאוד אינטנסיבי. שיחקנו ברמה גבוהה מאוד, שינינו מערכים תוך כדי המשחק כשדברים לא עבדו, וגרמנו לאטאלנטה לצרות, הם לא ציפו לזה".

 

לסיכום ציין המאמן הפורטוגלי מה סייע לקבוצתו לנצח: "אנחנו יותר מנוסים בליגת האלופות מאשר אטאלנטה. כל החילופים שעשיתי חיזקו את החלק ההתקפי שלנו ובסוף כבשנו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים