שתף קטע נבחר

דיווח: ברצלונה סימנה את גז'ארדו כמחליפו של ואלוורדה

בארגנטינה מפרסמים כי ראשי ברצלונה החליטו כי במידה והמאמן לא יספק את הסחורה בשבועות הקרובים, הוא יוחלף בשחקן העבר שזכה עם ריבר פלייט כבר ב-9 תארים

 

מאמנה של ריבר פלייט, מרסלו גז'ארדו, סומן כמי שאמור להחליף את ארנסטו ואלוורדה בברצלונה - כך נטען בתקשורת הארגנטינאית.

 

העיתונאי המוערך, פרננדו סיז, פרסם בתכניתו בערוץ TNT ספורט כי ראשי בארסה החליטו כי במידה ו-ואלוורדה לא יספק את התוצאות בתקופה הקרובה וימשיך את פתיחת העונה הפושרת של הקטלאנים, גז'ארדו יהיה זה שיחליפו.

 

מרסלו גז'ארדו (צילום: AFP)
עושה קסמים בריבר. גז'ארדו(צילום: AFP)

 

גז'ארדו בן ה-43 הפך בשנה שעברה - עם הזכייה בגביע הליברטדורס על חשבון בוקה ג'וניורס - למאמן הכי מעוטר בתולדות ריבר כשלקח תשעה תארים ועקף את רמון דיאס האגדי. הוא מחזיק ביתרון 0:2 על בוקה בחצי גביע הליברטדורס העונה - כך שלא מן הנמנע שיוסיף בקרוב עוד גביע לרזומה.

 

למאמן חוזה בריבר עד 2021, אך בברצלונה מאמינים כי יוכלו לפצות את הארגנטינאים בסכום כספי מכובד. בארסה תארח ביום ראשון (22:00) את סביליה בקרב צמרת ותנסה לשים את פתיחת העונה החלשה שלה מאחור. היא מדורגת רביעית בטבלה אחרי שבעה מחזורים עם 13 נקודות, שתיים פחות מריאל מדריד המוליכה.

 

ואם כבר להוסיף שמן למדורה, בעיתונים במדריד טוענים כי ישנה בעיה נוספת בברצלונה: על פי דיווח ב"מארקה" וב"אס", ישנה מתיחות בין לאו מסי לאנטואן גריזמן. בשני מחזורי ליגת האלופות, גריזמן מסר ארבע פעמים בלבד למסי (פעמיים בכל משחק), בזמן שהארגנטינאי מצא את חברו לקבוצה רק חמש פעמים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים