שתף קטע נבחר

נכנסה לקצב: 0:1 לצ'לסי על איאקס

מיצ'י בטשואיי כבש בדקה ה-86 וסידר לבלוז ניצחון מוצדק ביוהאן קרויף ארנה, שער של קווינסי פרומס נפסל בגלל ה-VAR. במשחק נוסף: לייפציג – זניט 1:2

צ'לסי הגיעה ליוהאן קרויף ארנה כשהיא מעולם לא הפסידה לקבוצה הולנדית במשחק רשמי ושמרה על הסטטיסטיקה, עם 0:1 מרשים על איאקס. בזכות הניצחון, הבלוז השתוו לאיאקס, כאשר לשתי הקבוצות 6 נקודות ובמחזור הבא ההולנדים גם יגיעו לסטמפורד ברידג', למשחק מרתק וחשוב בקרב המשולש עם ולנסיה על המקום בשמינית הגמר.

 

איאקס פתחה חזק במחצית הראשונה גם השיגה שער של קווינסי פרומס שנפסל בגלל נבדל קטנטן עליו אותת ה-VAR. המחצית השנייה כבר נראתה אחרת לגמרי והחבורה של פרנק למפארד שלטה במגרש וגם השיגה את הניצחון מרגלי מיצ'י בטשואיי שנכנס כמחליף והבקיע בדקה ה-86. איאקס ספגה שער חובה ראשון במפעל וירדה מנוצחת לראשונה העונה, האנגלים עם ניצחון שישי ברציפות.

 

בטשואיי חוגג  (צילום: רויטרס)
מיצ'י בטשואיי חוגג (צילום: רויטרס)

איאקס מול צ'לסי (צילום: AP)
קווינסי פרומס מאוכזב(צילום: AP)
בטשואיי בועט (צילום: רויטרס)
השער שהכניע את איאקס(צילום: רויטרס)

 

איאקס מול צ'לסי (צילום: AP)
קווינסי פרומס נאבק עם סזאר אספיליקווטה(צילום: AP)

איאקס מול צ'לסי (צילום: AP)
פרנק למפארד לא רגוע על הקווים(צילום: AP)

 

מי שרשמה הערב (רביעי) ניצחון חשוב הייתה לייפציג, שרשמה 1:2 על זניט סנט פטרסבורג והנחילה לה הפסד ראשון העונה במפעל. דווקא הרוסים עלו ליתרון משער של ירוסלב רקיצקי (25), אבל קווין לאיימר (49) ומרסל סביצר (59) הפכו במחצית השנייה.

 

איאקס - צ'לסי 1:0

פתיחה חזקה של איאקס, שהגיעה לשני מצבי הבקעה טובים בתוך 10 דקות. מייסון מאונט הגיב עם מהלך אישי שהסתיים בהדיפה לקרן של אנדרה אוננה (13). השער של ההולנדים הגיע בסוף בזכות דחיקה מדויקת של קווינסי פרומס (36), אבל השופט ביטל אותו אחרי איתות מה-VAR. איאקס כמעט השיגה את השער בדקה ה-59, אבל הנגיחה של אדסון אלברז נעצרה בקורה. ככל שהזמן עבר צ'לסי השתלטה על המשחק ובסוף השיגה את השער בזכות מיצ'י בטשוואי (86).

 

ר.ב לייפציג - זניט 1:2

ירוסלב רקיצקי הפגיז נפלא מ-25 מטר לפינה הימנית של השער והעלה את זניט ליתרון בגרמניה (25). המארחת יצאה מצוין למחצית השנייה והשיגה את השוויון בתום מהלך קבוצתי נהדר שהסתיים בבעיטה לרשת של קווין לאיימר (49). מרסל סביצר שקודם בישל, השלים מהפך עם שער אדיר. הוא הוריד על כדור על החזה וסובב לחיבורים (59).

 


פורסם לראשונה 23/10/2019 19:49

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
מיצ'י בטשואיי
צילום: רויטרס
מומלצים