שתף קטע נבחר

אנגליה: לסטר במקום השני אחרי 0:9 מטורף

פרס ו-וארדי כבשו שלושער והחבורה של רוג'רס מחצה בחוץ את סאות'המפטון. "השועלים" עקפו את מנצ'סטר סיטי ועל הדרך השוו את הניצחון הגבוה ביותר אי פעם בפרמייר-ליג

איוסה פרס (צילום: רויטרס)
ערב מושלם. פרס(צילום: רויטרס)

 

טוב, עונת האליפות ההיסטורית לפני שלוש שנים לא בטוח שתחזור בקרוב, אבל לסטר נראית בשבועות האחרונים כמו הקבוצה המופלאה ההיא. החבורה של ברנדן רוג'רס מחצה הערב (שישי) בחוץ את סאות'המפטון 0:9, בפתיחת המחזור העשירי, ועלתה, לפחות זמנית, למקום השני בטבלה. על הדרך גם השוותה את הניצחון הגבוה ביותר אי פעם בפרמייר-ליג (0:9 של מנצ'סטר יונייטד על איפסוויץ' ב-4 במרץ 1995).

 

 

זה היה קונצרט, ובגשם שוטף. בן צ'ילוול כבש כבר בדקה העשירית את שערו השני בלבד בקריירה (למעלה מ-100 משחקים), ראיין ברטאנד הורחק כעבור 120 שניות והמארחת פשוט התפרקה בהמשך. יורי טלמנס (17) ואיוסה פרס (19) המשיכו בבליץ והספרדי גם השלים צמד בדקה ה-39. ג'יימי וארדי, הכוכב הגדול של "השועלים" סגר מחצית מושלמת עם שער (45) שקבע 0:5 מהדהד.

 

ג'יימי וארדי (צילום: רויטרס)
וארדי והחברים בעננים(צילום: רויטרס)

 

לוח התוצאות לא משקר (צילום: AP)
לוח התוצאות לא משקר(צילום: AP)

 

פרס, שבעבר היה עוד מועמד לריאל מדריד וברצלונה, סגר שלושער פרטי בדקה ה-57 ו-וארדי המשיך בקונצרט עם כיבוש נוסף כעבור דקה. סוף הסיפור? ממש לא. ג'יימס מדיסון כבש את השמיני של האורחת (85) ו-וארדי קינח עם פנדל מדויק בתוספת הזמן (94). לסטר כאמור ניצבת כעת במקום השני עם 20 נקודות, שש פחות מליברפול, שתשחק רק ביום ראשון מול טוטנהאם. סיטי השלישית (19 נקודות) תארח מחר את אסטון וילה.

 

נתן רדמונד (צילום: רויטרס)
הפנים של רדמונד מסאות'המפטון אומרות הכל(צילום: רויטרס)

 

בגרמניה, מיינץ (מקום 13, 9 נקודות) התרחקה מעט מהתחתית עם 1:3 על פ.צ קלן (מקום 16, 7 נקודות) במחזור התשיעי. סימון טרודה עוד העלה את האורחת ליתרון (14), אבל ז'אן-פול בוטיוס (21), רובין קוואיסון (57) ולווין אוזטונלי (82) הפכו את התוצאה.

 

בספרד, ויאריאל עלתה למקום השלישי (17 נקודות) אחרי 1:4 על אלאבס (מקום 14, 11 נקודות) משערים של קרל טוקו אקאמבי (13 ו-65), ג'רארד מורנו (84) וחאבייר אונטיברוס (90). לוקאס פרס איזן זמנית (50).

 

באיטליה, שער של פיליפ דיוריצ'יץ' (50) סידר לסאסואולו (מקום 13, 9 נקודות) 0:1 בחוץ על ורונה (מקום 15, 9 נקודות), במסגרת המחזור התשיעי בסרייה A.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים