שתף קטע נבחר

ערן זהבי השווה את שיא השערים לעונה בליגה הסינית

עוד הישג מרשים בקריירה של החלוץ הישראלי: כוכב גוואנגז'ו ר.פ הגיע ל-28 כיבושים בעונה - שווה לשיא כל הזמנים של אלקסון הברזילאי מ-2014. השער לא עזר לקבוצתו, שספגה בדקה ה-98 ונוצחה 2:1 על ידי חביי

ערן זהבי השווה את שיא הכיבושים לעונה בליגה הסינית, כשהרשית את שערו ה-28, במשחק דרמטי בו נוצחה גוואנגז'ו ר.פ 2:1 במשחק החוץ מול חביי.

 

חלוץ נבחרת ישראל כבש בדקה ה-38 וכיפר על שתי החמצות גדולות עוד לפני כן. דווקא חביי הייתה קרובה ליתרון ראשון, אבל חאבייר מסצ'ראנו החמיץ פנדל כבר בדקה השמינית. במחצית השנייה הסיפור כבר היה שונה. מרקאו נגח פנימה בדקה ה-69 והשלים צמד, כשהפך את התוצאה בפנדל דרמטי, שמונה דקות בתוך תוספת הזמן.

 

ערן זהבי גוואנגז'ו (צילום: מתוך הטוויטר)
בליגה משלו. זהבי(צילום: מתוך הטוויטר)

 

זהבי מחזיק כעת במשותף בשיא הכיבושים לעונה עם אלקסון הברזילאי (שעשה זאת ב-2014), ורחוק שער אחד כדי לרשום עוד הישג נהדר בקריירה המרשימה שלו. אנחנו כמובן רק במחזור ה-27 בסין, ולגוואנגז'ו נותרו ארבעה משחקים נוספים עד לסיום העונה כדי לנפץ את השיא.

 

הישראלי, שהגיע לסין בקיץ 2016, רחוק גם 16 שערים בלבד מהשוואת השיא שמחזיק וו-לי, כיום באספניול, מי שבחמש עונותיו הבקיע יותר שערים מכל אחד אחר בליגה - 102. לזהבי

 יש כעת 86 כיבושים ב-91 הופעות.

 

זהבי, למי ששכח, הוא גם מלך השערים במוקדמות היורו עם 11 כיבושים במדי נבחרת ישראל. מדובר בקמפיין אישי חלומי, והוא רחוק שני שערים משיא כל הזמנים במוקדמות ששייך לרוברט לבנדובסקי הפולני (13). לנבחרת נותרו עוד שני משחקים במוקדמות בחודש הבא - מול פולין וצפון מקדוניה.

 


פורסם לראשונה 26/10/2019 11:09

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים