שתף קטע נבחר

איטליה: 1:7 מדהים לאטאלנטה על אודינזה

אחרי ההפסד למנצ'סטר סיטי בליגה האלופות, אטאלנטה התפוצצה עם משחק ענק. שלושער ללואיס מוריאל

אחרי שהפסידה 5:1 למנצ'סטר סיטי בליגת האלופות, אטאלנטה חזרה לליגה והוציאה את כל העצבים שלה על אודינזה עם 1:7 ענק.

 

לטבלת הליגה האיטלקית

 

סטפנו אוקאקה העלה את אודינזה ליתרון (12), אבל הוא וקבוצתו בטח לא ציפו למה שיקרה אחר כך. יוסיפ איליצ'יץ' השווה (21), לואיס מוריאל הפך בפנדל (35) ואיליצ'יץ' השלים צמד לפני המחצית (43).

 

דה רון ואיליצ'יץ' חוגגים (צילום: EPA)
דה רון ואיליצ'יץ' חוגגים(צילום: EPA)

לואיס מוריאל (צילום: גטי אימג'ס)
אטאלנטה דרסה בגדול(צילום: גטי אימג'ס)

 

במחצית השנייה הדריסה נמשכה עם צמד של מוריאל שהשלים שלושער (48, 75 בפנדל) ועוד שערים של מריו פאשליץ' (52) ואמאד טראורה בן ה-17 (83). מרטן דה רון ואלחנדרו גומס בישלו פעמיים כל אחד, ואטאלנטה התבססה במקום השלישי. אגב, עד המחזור הזה אודינזה ספגה שישה שערים בלבד.

 

בניגוד לאטאלנטה, נאפולי ממשיכה לאכזב וסיימה רק ב-1:1 עם ספאל בחוץ. ארקיוש מיליק כבש לנאפולי (9), יסמין קורטיץ' השווה (16). טורינו וקליארי סיימו גם הן ב-1:1. נהיתן נאנדס כבש לקליארי בדקה ה-40 וסימונה זאזה השווה (69). רודריגו פלאסיו (48) ומטייה באני (78) העניקו לבולוניה 1:2 על סמפדוריה. מנולו גאביאדיני השווה זמנית (64). לאציו ניצחה את פיורנטינה 1:2. חואקין קוראה (22) וצ'ירו אימובילה (89) כבשו ללאציו. פדריקו קייזה השווה זמנית (22).

 

מילאן אי שם במקום ה-13 בטבלה, אחרי הפסד באולימפיקו - 2:1 לרומא. אדין דז'קו כבש ראשון (38), תיאו הרננדס איזן (55), אבל ניקולו זאניולי החזיר לרומא את היתרון כעבור ארבע דקות.

 

 

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גטי אימג'ס
לואיס מוריאל
צילום: גטי אימג'ס
מומלצים