שתף קטע נבחר

קלי קלות: 0:5 לריאל על לגאנס

הבלאנקוס טיילו מול נועלת הטבלה בברנבאו. רודריגו כבש ראשון, טוני קרוס הכפיל בתוך דקה, ראמוס כבש בפנדל, בנזמה הוסיף לשני הבישולים שלו את הרביעי גם כן מהנקודה הלבנה ויוביץ' סוף סוף כבש. 1:1 לסביליה מול ולנסיה

 

ריאל מדריד לא נדרשה למאמץ מיוחד כדי להביס 0:5 את לגאנס במשחק במסגרת המחזור ה-11 של הליגה הספרדית. הבלאנקוס קיבלו למעשה משחק בהזמנה, בסנטיאגו ברנבאו מול נועלת הטבלה וניצלו אותו כדי לכבוש את המקום השני ולצמצם את הפער מהמוליכה ברצלונה לנקודה אחת בלבד.

 

לטבלת הליגה הספרדית

 

רודריגו קיבל הזדמנות ראשונה בהרכב של ריאל מדריד והחזיר עם שער תוך שבע דקות בלבד. טוני קרוס חיכה דקה אחת נוספת לפני שהכפיל, כאשר בשני המקרים המבשל היה קארים בנזמה. המארחת לא הסתפקה בזה והשיגה פנדל אותו ניצל סרחיו ראמוס (24), שנעזר בבעיטה חוזרת, אחרי שאת הראשונה שנפסלה, בעט לרגליו של חואן סוראינו.


ריאל מדריד מול לגאנס (צילום: רויטרס)
טוני קרוס וקארים בנזמה מרוצים(צילום: רויטרס)
 

ריאל מדריד מול לגאנס (צילום: רויטרס)
רודריגו. חוגג שער במשחק הראשון בהרכב(צילום: רויטרס)

 

אגב ראמוס, הבלם הוותיק כבש עונה 16 ברציפות בלה ליגה והפך לשחקן השני בהיסטוריה שעושה זאת אחרי לאו מסי. בנזמה עלה על הלוח בעצמו עם פנדל מוצלח משלו (69) ולוקה יוביץ' סוף סוף כבש שער בכורה (91) וסגר את הסיפור.

 

ריאל מדריד מול לגאנס (צילום: EPA)
חתום בנשיקה. סרחיו ראמוס(צילום: EPA)
 

 

במשחקים נוספים שנערכו הערב: סוסיאדד נעצרה אחרי שני נצחונות רצופים וספגה 2:1 מלבאנטה. אניס בארדי (24) ובורחה מיוראל (40) כבשו לאורחת, וויליאן ז’וזה שעלה מהספסל צימק (47). סביליה ללא מואנס דאבור ששוב לא היה בסגל סיימה ב-1:1 מול ולנסיה. לוקאס אוקאמפוס הבקיע ראשון (45+3), רובן סוברינו המחליף נגח את השוויון (81).

 

דרמה הגיעה מבטיס, שם שער של נביל פאקיר בדקה ה-90 סידר 1:2 על סלטה ויגו. אמרסון העלה את הירוקים ליתרון (8), יאגו אספאס השווה זמנית (70 בפנדל). צמד של איקר מוניאין (4 ו-17) ועצמי של ויקטור גומס סידרו לבילבאו 0:3 על אספניול.

 

 

 

מהלך המשחק

7': שער! 0:1 לריאל מדריד. מרסלו הגביה לרחבה, קארים בנזמה מסר מהאוויר לרודריגו שכבש במשחק הראשון שלו בהרכב.

 

8': שער! 0:2 לריאל מדריד. כן זו לא טעות, הבלאנקוס עם השני בתוך דקה. בנזמה התעלל בהגנת האורחת והפעם בישל מצד שמאל, מי שכבש בקלות הוא טוני קרוס שהגיע מקו שני והמשיך פנימה.

 

ריאל מדריד מול לגאנס (צילום: AFP)
כמה אהבה. רודריגו(צילום: AFP)

 

24': שער! 0:3 לריאל מדריד. השוער חואן סוריאנו, הכשיל את אדן הזאר. השופט הצביע על הנקודה הלבנה. סרחיו ראמוס ניגש לבעוט, אך עשה זאת ברשלנות ואפשר לסוריאנו לעצור. למזלו של הבלם, הוא זינק לפני הבעיטה וה-VAR הורה על כדור חוזר. הפעם ראמוס כבר עשה זאת כמו שצריך.

 

41': קרוס הוכשל מאחור, 20 מטר מהשער. בנזמה סובב מעל השער.

 

66': בנזמה כל כך רוצה לכבוש בעצמו. הצרפתי קיבל כדור מחוץ לרחבה, התקדם מעט ושלח לעמוד כדור מ-16 מטר.

 

68': שער! 0:4 לריאל מדריד. מודריץ' הוכשל בבירור ברחבה, פנדל נוסף למארחת. הפעם בנזמה קיבל את ההזדמנות ובעט מדויק חזק וימינה.

 

75': שער של לוקה יוביץ' נפסל בגלל נבדל.

 

91': שער! 0:5 לריאל מדריד. לוקה יוביץ' סוף סוף כובש. החלוץ נגח מבישול של דני קרבחאל.

 

הרכבים

ריאל מדריד: תיבו קורטואה; מרסלו, סרחיו ראמוס, רפאל וראן, דני קרבחאל; טוני קרוס (לוקה מודריץ', 62), קאסמירו, פדריקו ואלוורדה (איסקו, 75); אדן הזאר, רודריגו, קארים בנזמה (לוקה יוביץ', 70).

 

לגאנס: חואן סוריאנו; ג'ונתן סילבה, קנת' אומרו, רודריגו טארין; כריסטיאן ריברה, אונאי בוסטיזה; צ'ידוזי אווזיאם, מרטין ברייטווייט, אוסקר, קווין רודריגש; יוסוף אן-נסרי.

פורסם לראשונה 30/10/2019 22:08

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים