שתף קטע נבחר

מראדונה חזר לניואלס - וקיבל כורסא במתנה

רק בארגנטינה: מספר 10 האגדי פגש את האקסית, זכה למחווה יוצאת דופן והוליך את חימנסיה לניצחון חוץ 0:4 מדהים. דייגו: "אני יוצא מכאן עם לב שבור, רוצה בעתיד לאמן את ניואלס"

דייגו מראדונה (צילום: gettyimages)
מראדונה המרגש מקבל חולצה למזכרת(צילום: gettyimages)

 

קבלת פנים יוצאת דופן זכה לה הלילה (בין שלישי לרביעי) דייגו מראדונה מראשי ניואלס אולד בויס. מראדונה, המדריך את חימנסיה לה פלטה, הגיע למשחק חוץ מול האקסית - וקיבל כורסא מיוחדת לצד ספסל האורחת.

 

הכורסא הייתה מתנה של אנשי ניואלס למראדונה, שהעניקו למספר 10 האגדי גם את חולצת המועדון ועליו שמו. מראדונה אכן הרגיש בנוח וחגג עם קבוצתו ניצחון חוץ מדהים של 0:4.

 

דייגו מראדונה (צילום: gettyimages)
חותם על הכורסא שקיבל(צילום: gettyimages)

דייגו מראדונה (צילום: gettyimages)
ומתיישב בנוח(צילום: gettyimages)

 

למה מדהים? חימנסיה לה פלאטה הגיעה למשחק החוץ אחרי שהפסידה בשמונה מתוך עשרת משחקיה הראשונים העונה. בעקבות הניצחון, נחלצה חימסיה מהמקום האחרון בליגה הארגנטינאית ועלתה ל-23 עם 7 נקודות מ-33 אפשריות. לאונרדו קונטין (40), מקסימיליאנו קיירה, הוראסיו טיאנוביץ' (51) ומתיאס גרסיה (56) כבשו בבליץ של 16 דקות. 

 

"אני יוצא מפה עם לב שבור, אבל יודע שבאחד הימים אחזור שוב לפה. אני רוצה בעתיד לאמן את ניואלס", אמר דייגו. אגב, פסטיבל מראדונה התחיל עוד אתמול, כשמאות מאוהדי ניואלס הגיעו לבית המלון שבו שהה הכדורגלן האגדי, שרו לו ועודדו אותו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: gettyimages
דייגו מראדונה
צילום: gettyimages
מומלצים