שתף קטע נבחר

זידאן על נטישת בייל לפני סוף המשחק: "העיקר שהגיע הביתה בשלום"

האקט של הוולשי, שלא היה בסגל ב-0:5 המרשים על לגאנס, לא מרגש את זיזו: "אין לי בעיה עם זה". על רודריגו שכבש שער בכורה באצטדיון הביתי: "יש לו אישיות מדהימה". צפו בתקציר המשחק

 

צפו בבייל עוזב את האצטדיון לפני שריקת הסיום

 

ריאל מדריד רשמה אמש (רביעי) ניצחון מרשים מאוד, 0:5 על נועלת הטבלה לגאנס, והראתה עד כמה הפוטנציאל שלה גדול אם הכל מתחבר לה. הבלאנקוס שטפו את המגרש בסנטיאגו ברנבאו והכריעו את המפגש כבר אחרי שבע דקות כשכבשו פעמיים.

 

מי שפחות התרגש מהניצחון ומרוכז די בעצמו בתקופה האחרונה הוא גארת' בייל, שלא היה בסגל למשחק, ונראה כי הוא רק מחכה לרגע שיימצא קבוצה חדשה. אתמול, עוד לפני שריקת הסיום, עזב הוולשי את האצטדיון. זידאן, שלא ממש סופר את בייל, ענה בציניות לשאלות העיתונאים על כך: "אין לי בעיה עם זה. אם אתה הולך חמש דקות לפני השריקה, העיקר שתגיע הביתה בשלום".

 

 

שניים מכוכבי המשחק היו רודריגו הצעיר וניקולה יוביץ', שכבשו שערי בכורה במדי הקבוצה במגרש הביתי. "המשחק הזה היה חשוב לשניהם", הוסיף זיזו. "עבור רודירגו היה זה שער ראשון בברנבאו, והוא רק בן 18. מצד שני, הגיל אצלו לא משנה, יש לו אישיות מרשימה, הוא משתפר מיום ליום, ואני שמח עבורו. השער של יוביץ' חשוב מאוד לביטחון שלו".

  

מי שעוד לא שותף אתמול היה ויניסיוס ג'וניור. המאמן הצרפתי הסביר מדוע: "הוא שחקן כמו כל האחרים אצלנו. בעונה שעברה הוא שיחק יותר כי אדן הזאר לא היה בקבוצה, עכשיו הוא כאן ומשחק על העמדה שלו. ויניסיוס חייב להמשיך ולעבוד קשה, אני אוהב אותו, הוא יודע את זה".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים