שתף קטע נבחר

מפגינים קראו למסי וסוארס לא להגיע לישראל

קבוצה של מפגינים פרו פלסטינים הגיעה למתחם האימונים של ברצלונה וביקשה מהכוכבים של ארגנטינה ואורוגוואי לשקול שוב את הגעתם לארץ: "יש לכם עדיין זמן להתחרט. הייתם הולכים לשחק גם בדרום אפריקה בתקופת האפרטהייד?"

 

לאו מסי ולואיס סוארס (צילום: EPA)
הפגנות מחוץ למתחם האימונים. לאו מסי ולואיס סוארס(צילום: EPA)

 

לפני כשנה וחצי ארגנטינה החליטה לבטל את הגעתה לארץ, רק מספר ימים לפני קיום משחק הידידות מול נבחרת ישראל – רגע לפני המונדיאל ברוסיה. הסיבה אז הייתה הלחץ הרב מצד ארגונים פרו פלסטינים והפגנות רבות שנעשו בסמוך למתחם האימונים של ארגנטינה בעקבות הזזת המשחק לאצטדיון טדי.

 

בעוד כשבוע וחצי (18 בנובמבר) אותה ארגנטינה אמורה "לפצות" את חברת קומטק, שאירגנה אז את האירוע, על אותו ביטול ברגע האחרון ולהגיע למשחק ידידות מול אורוגוואי, כך שלאו מסי יפגוש את חברו הטוב ושותפו לחוד בברצלונה.

 

 

אתמול (שישי) בערב הגיעה קבוצה של מפגינים פרו פלסטינים למתחם האימונים של בארסה וקראה לשניים לחזור בהם ולא להגיע לארץ. "עדיין יש לכם זמן להתחרט", קראו המפגינים. "הייתם הולכים לשחק בדרום אפריקה בתקופת האפרטהייד?"

 

עוד קראו המפגינים: "אל תתנו להם להשתמש בכם כדי לחפות על פשעי המלחמה שנעשים בישראל. המשחק יהיה קרוב לעזה היכן שכדורגלנים נורים ברגליהם, אתם רוצים להיות שותפים לכזה דבר?"

 

ראוי לציין שכל הכרטיסים למשחק נמכרו תוך שלוש שעות וכ-29 אלף צופים צפויים למלא את בלומפילד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים