שתף קטע נבחר

רשמית: ז'וזה מוריניו מונה למנג'ר טוטנהאם

נמצא המחליף למאוריסיו פוצ'טיניו: 'המיוחד' חוזר לפרמייר-ליג, יאמן לראשונה מאז עזב את מנצ'סטר יונייטד: "נרגש להצטרף למועדון גדול". גארי ליניקר תקף את החלטת המועדון לפטר את הארגנטינאי: "בהצלחה לכם במציאת תחליף טוב יותר. זה לא הולך לקרות"

ז'וזה מוריניו חוזר לפרמייר-ליג. טוטנהאם הודיעה הבוקר (רביעי) כי הפורטוגלי יהיה זה שיחליף את מאוריסיו פוצ'טיניו שפוטר אתמול.

 

מוריניו אמר לאתר הרשמי של המועדון: "אני נרגש להצטרף למועדון גדול שכזה עם אוהדים מסורים. האיכות של השחקנים בקבוצה הבוגרת ובאקדמיית הנוער מלהיבה אותי". הבעלים של המועדון, דניאל לוי, הוסיף: "כשבחרנו בז'וזה - בחרנו באחד המאמנים המצליחים ביותר בכדורגל העולמי. הוא זכה בתואר בכל מועדון בו אימן".

 

ז'וזה מוריניו מנצ'סטר יונייטד (צילום: EPA)
חוזר לממלכה. מוריניו(צילום: EPA)

 

מוריניו דחה לאחרונה הצעה מליון הפורטוגלי ואסור לשכוח שלא הדריך אף קבוצה מאז פוטר בדצמבר האחרון ממנצ'סטר יונייטד. בשנתיים וחצי שלו בתפקיד באולד טראפורד (חתם במאי 2016) הוא זכה עם המועדון בגביע הליגה (2016/17) ובליגה האירופית (2016/17), אך כשל בליגה ובזמן שנשלח הביתה השדים האדומים היו במרחק 19 נקודות מהפסגה.

 

באנגליה עדיין נסערים מפיטוריו של פוצ'טינו, שאמנם לא הצליחה העונה עם טוטנהאם (מקום 14 בטבלה), אך רשם קבלות בחמש השנים בהן הוא בספרס. "בהצלחה לכם במציאת תחליף טוב יותר...זה לא הולך לקרות", צייץ שחקן העבר האגדי, גארי ליניקר.

 

ב"דיילי מייל" טענו כי הסיבה לזעזוע על הקווים היא איבוד אמון של השחקנים במנג'ר הארגנטינאי. "פוצ'טינו איבד את חדר ההלבשה, וזו אחת הסיבות להחלטה", נטען בצהובון הבריטי. "השחקנים שוחחו ביניהם על האפשרות שיעזוב, ולא הופתעו. גם מערכת היחסים שלו עם יושב הראש דניאל לוי הידרדרה. לא נותרה לו ברירה אלא לפטרו".

 

מאוריסיו פוצ'טינו על הקווים (צילום: רויטרס)
"איבד את חדר ההלבשה". פוצ'טינו(צילום: רויטרס)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: gettyimages
ז'וזה מוריניו
צילום: gettyimages
מומלצים