שתף קטע נבחר

זידאן על בייל: "הוא אחד משלנו"

אחרי שהוולשי חגג עם דגל מתריס עליו נכתב: "ווילס. גולף. מדריד. בסדר הזה", מאמנו בבירת ספרד דווקא מנמיך את הלהבות: "הוא נתן הרבה למועדון והאוהדים צריכים להיות בצד שלו"

פגרת הנבחרות הסתיימה והכדורגל האירופי הקבוצתי חוזר. מחר (שבת, 22:00) תפגוש ריאל מדריד את ריאל סוסיאדד במסגרת המחזור ה-14 ותנסה להמשיך להישאר במקום הראשון, אותו היא חולקת בינתיים עם ברצלונה.

 

טבלת הליגה הספרדית

היורש של למפארד / יורוטריפ

 

היום, במסיבת העיתונאים הרשמית לפני המשחק, התייחס מאמן ריאל, זינדין זידאן, לסערה סביב גארת' בייל. לפני פגרת הנבחרות הודיע הוולשי למועדון כי הוא פצוע - אך כשמאמן הנבחרת ראיין גיגס זימן אותו, הוא הודיע כי הוא כשיר. לאחר הניצחון 0:2 על הונגריה שהעלה את וויילס ליורו, חגג בייל עם דגל המדינה עליו כתוב: "וויילס. גולף. מדריד. בסדר הזה". התקשורת בספרד רתחה.

 

זינדין זידאן (צילום: EPA)
זידאן. "בייל יכול להיות שחקן הכרעה"(צילום: EPA)

 

"זה סתם הרבה רעש", הבהיר זידאן. "לא מעניין אותי מה שקורה מחוץ למגרש. כשמסתכלים על מה שהוא נתן למועדון ולאוהדים מבינים שהוא אחד משלנו. האוהדים חייבים להיות בצד שלו. כשהוא בריא ובכושר משחק - הוא שחקן הכרעה".

 

בייל, ששיחק 88 דקות במשחק נבחרתו מול הונגריה, עשוי לחזור להרכב ריאל, לראשונה מאז תחילת אוקטובר. אם זה יקרה, הוא צפוי לקבלת פנים צוננת מאוד מהאוהדים בסנטיאגו ברנבאו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים