שתף קטע נבחר

יוגי לב: "יהיה פסטיבל של כדורגל במינכן"

מאמן נבחרת גרמניה הגיב להגרלת היורו שזימנה לו מפגש עם צרפת ופורטוגל בבית 6: "זהו בית המוות, נגיע עם המון מוטיבציה". סאות'גייט: "מכירים את האיכויות של קרואטיה"

אחרי ההגרלה האכזרית שקבעה כי גרמניה, צרפת ופורטוגל ישחקו ביחד בבית 6 ביורו 2020, מאמן המאנשאפט יוגי לב אמר: "זהו בית המוות, המשחקים במינכן יהיו פסטיבל של כדורגל, הציפיות יהיו מאוד גבוהות. זה יהיה אתגר עצום עבור הנבחרת הצעירה שלנו, אבל נגיע עם המון מוטיבציה, זה הפרס עבור ההעפלה לטורניר".

 

מאמן נבחרת אנגליה, גארת’ סאות’גייט, התייחס להגרלה שזימנה לו את קרואטיה בבית 4 בשחזור חצי גמר המונדיאל, צ'כיה ועוד אחת מהפלייאוף (ישראל/סקוטלנד/סרביה/נורבגיה): "עבורנו לארח את הטורניר בוומבלי זה דבר מאוד מיוחד, לכן אנחנו מצפים מאוד לטורניר. אנחנו מכירים את האיכויות הרבות שיש קרואטיה ומחכים למפגשים ברמה הכי גבוהה שיש".

 

יוגי לב ודידייה דשאן (צילום: רויטרס)
דידייה דשאן ויוגי לב עם הגביע(צילום: רויטרס)

 

איטליה הוגרלה עם שווייץ, טורקיה ו-וויילס לבית 1 הלא פשוט. המאמן רוברטו מנצ'יני אמר: "יש לנו יתרון קל בזכות זה שאנחנו משחקים בבית. אולי יחשבו שאנחנו פייבוריטים אבל אנחנו צריכים להוכיח את עצמנו, כמו תמיד. לוויילס יש שחקנים מצוינים, רובם משחקים באנגליה, יהיה קשה לנצח אותה. יש לנו בית מאוזן, אשמח לשמוע כי נבחרות אחרות מפחדות מאיתנו, בכל מקרה נמשיך לעבוד קשה".

 

מאמן הוולשים ראיין גיגס אמר: "יש לנו שני משחקים בבאקו ואחד ברומא, זה עדיף לנו. שווייץ מאוד מוכשרת וטורקיה העפילה מבית עם צרפת ואיסלנד. איטליה ללא ספק נבחרת פנטסטית, אני מקווה שהיא תנצח את שני המשחקים הראשונים ונגיע מולה בראש שקט".

 

גארת' סאות'גייט וזלאטקו דאליץ', מאמן קרואטיה  (צילום: רויטרס)
גארת' סאות'גייט וזלאטקו דאליץ', מאמן קרואטיה (צילום: רויטרס)

 

נבחרת אוקראינה, שהוגרלה בדרג הראשון, תפגוש בבית 3 את הולנד, אוסטריה ועולה מהפלייאוף. מאמנה אנדריי שבצ'נקו אמר: "אין נבחרות קלות בטורניר. יש לנו בית קשוח, המשחק הראשון מול הולנד יהיה קשה מאוד. לא רצינו להתחיל מולם. אוסטריה גם יריבה חזקה מאוד אבל אני חושב שיש לנו סיכוי טוב להעפיל לשמינית הגמר".

 

  ()

  ( )
( )

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים