שתף קטע נבחר

גווארדיולה: "בעונה שעברה שיחקנו פחות טוב"

מאמן מנצ'סטר סיטי סירב לבוא בטענות לשחקניו אחרי ה-2:2 המאכזב מול ניוקאסל: "עשינו הכל כדי לנצח". על התואר: "אנחנו חייבים לנצח משחקים ולראות מה יקרה". קלופ על רצף 14 הניצחונות באנפילד: "אף משחק לא היה קל, אבל יש לנו מה לשפר"

מנצ'סטר סיטי איבדה אתמול עוד שתי נקודות קריטיות במרוץ הצמרת בפרמייר ליג. ה-2:2 בחוץ מול ניוקאסל אומנם העלה אותה למקום השני לפחות באופן זמני, אבל הפער מליברפול בפסגה גדל ל-11 נקודות אחרי הניצחון של המוליכה 1:2 על ברייטון.

 

מאמן סיטי פפ גווארדיולה החמיא בסיום לשחקניו למרות האכזבה מהתוצאה: "אני חושב שהם הגיבו באופן מושלם למה שקרה על הדשא. שיחקנו מצוין, עשינו הכל נכון, יצרנו מצבים אבל לא הצלחנו לכבוש", אמר.

 

פפ גווארדיולה מודאג (צילום: EPA)
גווארדיולה מודאג על הספסל. "השחקנים הגיבו מושלם"(צילום: EPA)

 

על הסיטואציה המסובכת שקבוצתו נקלעה עליה בניסיון להגן על תואר האליפות בפרמייר-ליג אמר פפ: "אני לא חושב שזה רעיון טוב לדבר על העתיד הרחוק ועל מספרי נקודות. אנחנו צריכים לנצח משחקים ואחר כך לראות מה יקרה".

 

בעונה שעברה סיטי ניצחה 14 משחקים ברציפות בסיום העונה כדי להבטיח את התואר, אבל גם לפני כן לא הייתה בפיגור כל כך משמעותי מיריבתה בצמרת. הפער המקסימלי היה עשר נקודות וגם זה כשלסיטי היה חסר משחק אחד. על פפ, מתברר, זה לא עושה רושם: "בעונה שעברה שיחקנו פחות טוב", אמר.

 

יורגן קלופ ו-וירג'יל ואן דייק מתחבקים (צילום: רויטרס)
קלופ מברך את כובש הצמד ואן דייק. "אף משחק לא היה קל"(צילום: רויטרס)

 

כרגע ליברפול עצמה עומדת על רצף של 31 משחקים ללא הפסד בפרמייר-ליג, שווה לשיא שלה, ועל 14 ניצחונות רצופים באנפילד, רצף שאליו התייחס יורגן קלופ: "אף אחד מהמשחקים האלה לא היה קל", הוא אמר, אך הוסיף: "אנחנו מסתכלים רק קדימה. יש לנו מה לשפר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Getty Images
פפ גווארדיולה
צילום: Getty Images
מומלצים