שתף קטע נבחר

בוסקטס: "השופט ראה פנדל שהגיע לנו, ולא רצה לשרוק"

ברצלונה זועמת על אלברולה רוחאס ושלחה מכתב תלונה למנהלת הליגה הספרדית בשל קיפוח לטענתה מצד אנשי ה-VAR בתיקו 2:2 עם ריאל סוסיאדד. הקשר הגיב: "זה היה פנדל יותר ברור ממה ששרקו נגדי"

לא רק אשר אלון מתלונן על ה-VAR, גם בברצלונה זועמים על השופטים שאחראים על המצלמות. אלופת ספרד שלחה מכתב תלונה למינהלת הליגה הספרדית בו טענה לקיפוח מצד השופט אלברולה רוחאס בתיקו 2:2 עם ריאל סוסיאדד.

 

 

במחצית הראשונה נשרק פנדל לזכות הקבוצה הבאסקית לאחר שסרחיו בוסקטס משך בחולצתו של דייגו יורנטה, אבל לטענת אנשי בארסה גם ג'רארד פיקה נתפס בחולצתו ברחבת סוסיאדד בשניות הסיום וקבוצתם לא קיבלה פנדל שהגיע לה. ברצלונה הייתה אחת הקבוצות שנאבקו למען החדרת השימוש בטכנולוגיה לצורך מניעת טעויות במשחקים, אבל כעת רואה את עצמה מקופחת ועל כן הביעה את זעמה בפני יו"ר המינהלת, לואיס רוביאלס.

  

גריזמן ופיקה מאוכזבים (צילום: AFP)
גריזמן ופיקה מאוכזבים(צילום: AFP)

 

בעיתון "ספורט" התייחסו לתקרית בכותרת: "בושה. סקנדל, לא נשרק פנדל לזכות ברצלונה". באל מונדו ספורטיבו נכתב: "השוד הקלאסי". בוסקטס הגיב בסיום המשחק: "השופט ראה את הפנדל הברור שהגיע לנו, אבל לא רצה לשרוק. אם הוא שרק לפנדל על מה שקרה במחצית הראשונה אז צריך לשרוק לעוד הרבה פנדלים. ה-VAR

צריך להיות מעורב במה שקרה במהלך האחרון וזה היה יותר ברור ממה ששרקו נגדי".  

 

גם המאמן ארנסטו ואלוורדה כעס: "מבלי לראות את ההילוך החוזר אני אומר שהיה פנדל על פיקה ולא היה פנדל במהלך של בוסקטס ששרקו נגדנו. אני מניח שהמאמן של ריאל סוסיאדד יגיד את ההפך. ביקשתי מהשופט הרביעי לבדוק את זה".

 

ואלוורדה התייחס למשחק: "ריאל סוסיאדד הייתה יותר טובה מאיתנו בתחילת המשחק, אבל אחר כך אנחנו השתפרנו. מאוחר יותר הם השוו והפעילו עלינו לחץ. היה משחק מאוד אינטנסיבי והכל היה יכול לקרות בו. העייפות לא תשפיע עלינו לקראת הקלאסיקו, כי יש לנו ארבעה ימים לנוח. כל השחקנים יגיעו מוכנים למשחק חשוב כל כך".

 

ארנסטו ואלוורדה על ספסל ברצלונה (צילום: רויטרס)
"נגיע מוכנים לקלאסיקו". ואלוורדה(צילום: רויטרס)

 

בוסקטס נשאל לגבי ההחלטה של אנטואן גריזמן לא לחגוג את השער שכבש מול האקסית: "זה מה שהוא הרגיש וצריך לכבד את זה, אבל השער הזה בא בזמן טוב מאוד מבחינתנו. בכל יום אנטואן משתפר והלוואי שימשיך לעשות את זה אצלנו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
בוסקטס, סוארס ולנגלה
צילום: AFP
מומלצים