שתף קטע נבחר

גאטוזו: "אנחנו במשבר מנטלי"

מאמן נאפולי הגיב על ההפסד 2:1 לפארמה במשחק הבכורה שלו: "השחקנים חייבים להיות רגועים, חסר לנו איזון ולא רק אינסינייה לא משחק היטב". קוליבאלי נפצע ויעבור בדיקות

נאפולי בצרות. ההפסד 2:1 לפארמה בבית במשחק הבכורה של המאמן החדש ג'נארו גאטוזו הוכיח שהקבוצה עדיין לא התאוששה מהמשבר ומהבלגן ששורר במועדון בעקבותיו פוטר המאמן הקודם קרלו אנצ'לוטי. המפלה אתמול הייתה החמישית של הקבוצה העונה ובעקבות זאת היא עלולה להיעדר מהמפעלים האירופים בעונה הבאה.

 

 

"אנחנו במשבר מנטאלי", הגיב גאטוזו לאחר שג'רביניו כבש בתוספת הזמן והכריע את ההתמודדות. "הקבוצה לא במצב טוב וחייבת להיות רגועה. השחקנים חזקים, אבל זה המצב בו אנחנו נמצאים. ראיתי גם דברים טובים, אבל הקבוצה סובלת מכיוון שלא ניצחה כבר 50 יום ומחפשת את האיזון שחסר לה. לא רק לורנצו אינסיניה לא משחק היטב ולא הוא הבעיה. נאפולי תמיד הייתה במקום השני-שלישי וכרגע היא נאבקת".

 

על מחאת האוהדים הגיב גאטוזו: "יש חלק בקהל ששורק לנו בוז ואנחנו צריכים להראות התלהבות ולשנות את זה. החמצנו בקלות רבה מדי". כשנשאל אם הוא מאמין עדיין שנאפולי תסיים בין ארבע הראשונות השיב המאמן: "יותר מאשר לחשוב על זה עכשיו אנחנו צריכים לעבוד במטרה להשתפר". קאלידו קוליבאלי סובל ממתיחה בשריר ויעבור בדיקה שתאמת את חומרת פציעתו.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: getty images
ג'נארו גאטוזו
צילום: getty images
מומלצים