שתף קטע נבחר

"לא אמרתי לקורטואה לעלות לקרן האחרונה"

שוער ריאל ("אני בגובה 2.00 מטר והיריבים נכנסים ללחץ כשרואים אותי ברחבה") היה מעורב בשער השיוויון הדרמטי של בנזמה ב-1:1 מול ולנסיה. זידאן הודה: "הוא עשה זאת ביוזמתו"

 

לראשונה זה תשע שנים, ברצלונה וריאל מדריד יגיעו לקלאסיקו כשהן עם אותו מספר נקודות (35) בראשות הטבלה. זאת לאחר שהשתיים מעדו ב-48 השעות האחרונות.

 

 

בארסה סיימה ב-2:2 בסוסיאדד בשבת וריאל חילצה אתמול 1:1 דרמטי בוולנסיה בזכות שער של קארים בנזמה בדקה ה-95. אז, בעונת 2009/10 הקלאסיקו במחזור ה-30 הסתיים ב-0:2 לקטלאנים של פפ גווארדיולה משערים של לאו מסי ופדרו.

 

טיבו קורטואה (צילום: EPA)
קורטואה ושחקני ריאל בטירוף אחרי השוויון של בנזמה(צילום: EPA)

 

אתמול, ריאל שיחקה טוב יותר מוולנסיה, אבל נקלעה לפיגור בדקה ה-78 משער של קרלוס סולר. בנזמה איזן בתוספת הזמן, לאחר שהשוער טיבו קורטואה עלה לקרן האחרונה במשחק, והיה מעורב בגול הדרמטי. "לא אמרתי לו לעשות את זה", הודה מאמן הבלאנקוס, זינדין זידאן. "הוא עלה למעלה מיוזמתו וזה רק מראה שהוא רוצה יותר ולא נכנע לעולם".

 

"הקבוצה הזו השנה לא אומרת נואש לרגע", הוסיף הצרפתי. "השחקנים מאמינים ששום דבר לא נגמר עד השריקה האחרונה". גם זידאן הסכים שקבוצתו הייתה מסוכנת יותר, אבל כאמור לקחה מהמשחק רק נקודה: "זה הכדורגל ואי אפשר להתלונן. אתה צריך לקבל את התוצאה הסופית. חבל, כי נראינו נהדר במחצית הראשונה".

 

שחקני ריאל מדריד חוגגים (צילום: רויטרס)
מכוון לאליפות. בנזמה(צילום: רויטרס)

 

קורטואה סיפק את ההסבר שלו בסיום: "רציתי פשוט שיהיה לנו יתרון בקרן האחרונה. אני בגובה 2.00 מטר והיריבים נכנסים ללחץ כשרואים אותי ברחבה". על הקאלסיקו הגדול ברביעי בקאמפ נואו, אמר השוער הבלגי: "שתי הקבוצות בכושר טוב ולכל אחת יש חוזקות משלה. מקווה שאנחנו נהיה אלה שננצח".

 

ומה היה לכובש שער השוויון להגיד? "אני רוצה לזכות באליפות העונה", סיפר בנזמה שדיבר בעיקר על המפגש מול בארסה: "תמיד קשה בקאמפ נואו. המשחק שם הוא תמיד הכי חשוב בכל העונה. בוא נקווה שנצא משם עם שלוש נקודות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים