שתף קטע נבחר

ריאל קופחה? "הגיעו לנו שני פנדלים, וראן נתפס ברחבה"

הבלאנקוס אמנם סיימו ב-0:0 מול ברצלונה בקאמפ נואו, אבל יצאו מתוסכלים: "איך השופט וגם ה-VAR לא ראו את זה?". ראמוס: "כשאתה לא מנצח, אתה לא יכול להיות מרוצה". ואלוורדה: "ציפינו שריאל תלחץ אותנו". 21 פצועים במהומות בסיום

 

המפגש הראשון העונה בין ברצלונה וריאל מדריד הביא איתו את ה-0:0 הראשון מזה 17 שנה בקלאסיקו. שערים אמנם לא קיבלנו אבל מיני-סערה דווקא כן.

 

 

בריאל יצאו בהרגשה שקופחו משום שלא קיבלו שני פנדלים. מי שהתייחס לכך היה הבלם סרחיו ראמוס: "בדקנו במחצית וראינו שהפנדלים אכן הגיעו לנו, אבל עכשיו כבר אין מה להתעסק בזה. ה-VAR נמצא כדי לבדוק את הדברים". גם חבר ההנהלה של ריאל וכוכב העבר, אמיליו בוטרגניו, אמר דברים ברוח דומה: "אני חושב שהייתה צריכה להיות התערבות של ה-VAR".

 

הציוץ הרשמי של ריאל. היה לדעתכם פנדל?

 

ראמוס, שהפך לשיאן ההופעות בקלאסיקו עם 43 הופעות, הוסיף: "כשאתה לא מנצח, אתה לא יכול להיות מרוצה. אני לא יודע אם הגיע לנו יותר, אבל שלטנו בכדור כמו שצריך והגענו ליותר מצבים מהם. אני גם חושב שהלחץ הגבוה עזר לנו".

 

היה או לא היה? ההוכחות של אנשי ריאל (צילום: מתוך "אס")
היה או לא היה? ההוכחות של אנשי ריאל(צילום: מתוך "אס")

כך נראתה הרגל של וראן בסיום המשחק (צילום מסך)
כך נראתה הרגל של וראן בסיום המשחק(צילום מסך)

 

אגב, גם באתר הרשמי של ריאל מדריד העלו אייטם ובו תמונה של רפאל וראן נתפס על ידי איבן ראקיטיץ' ברחבה. "הצרפתי ספג בעיטה מלנגלה, ושתי דקות לאחר מכן נתפס ברחבה על ידי ראקיטיץ'", נכתב באתר הרשמי, "אבל גם השופט וגם ה-VAR לא ראו את שני הפנדלים".

 

פיקה ובנזמה (צילום: AP)
פיקה ובנזמה דווקא נפרדו כידידים(צילום: AP)

 

מי שהוסיף שמן למדורה הוא וראן, שפרסם תמונה שלו עם הרגל החבולה. קאסמירו התייחס לכך: "בהתחלה היו לי ספקות, אבל כשראיתי את הרגל של וראן בחדר ההלבשה הייתי בהלם. אנחנו יוצאים מכאן קצת כועסים".

 

מהומות מחוץ לקאמפ נואו: 21 איש נפצעו

"ציפינו שריאל תלחץ אותנו", הודה מאמן ברצלונה, ארנסטו ואלוורדה. "היה משחק קשה מול קבוצה איכותית שלחצה אותנו והקשתה עלינו. כשנחלצנו מהלחץ הצלחנו להגיע למספר מצבים לא רעים".

 

המהומות בסיום הקלאסיקו (צילום: EPA)
המהומות בסיום הקלאסיקו(צילום: EPA)

המהומות בסיום הקלאסיקו (צילום: AP)
המפגינים למען קטאלוניה(צילום: AP)

 

איבן ראקטיץ' שזכה למקום ב-11 של ארנסטו ואלוורדה, דווקא בקלאסיקו: "המשחק הזה היה שווה שער, אבל אנחנו מרוצים מהתוצאה. עבדנו קשה ואני גאה בעבודה של חבריי לקבוצה".

 

הקלאסיקו היה שקט על המגרש, אבל לא מחוצה לו. על רקע המתיחות הפוליטית, נרשמו גם תקריות מחוץ לקאמפ נואו. לפחות 21 אוהדים נפצעו ונזקקו לטיפול רפואי בעקבות המחאות של ארגון "צונאמי דמוקרטיק", כאשר תשעה נעצרו על הדלקת אש בסמוך לאצטדיון. גם במהלך המשחק עצמו התקיימו הפגנות מחוץ לאצטדיון, אך במקרה הזה המשטרה המקומית הצליחה להשתלט על המתפרעים.


פורסם לראשונה 18/12/2019 23:49

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מתוך "אס"
היה פנדל או לא?
צילום: מתוך "אס"
מומלצים