שתף קטע נבחר

פפ: "הפער גדול מדי, סיפור האליפות גמור"

סיטי איבדה יתרון כפול ב-3:2 לוולבס ורחוקה 14 נקודות מהפסגה. גווארדיולה: "זה לא ריאלי לחשוב על ליברפול. אנחנו צריכים לחשוב על לסטר"

בפעם הראשונה מאז אפריל 2018 - מנצ'סטר סיטי איבדה יתרון כפול. זה קרה אתמול (שישי), כשהסיטיזנס הוליכו כבר 0:2 במוליניו, אבל הפסידו לבסוף 3:2 לוולבס ונותרו במקום השלישי בפרמייר-ליג מרחק 14 נקודות מהמוליכה ליברפול.

 

 

עם תום הסיבוב הראשון בפרמייר-ליג, סיטי זרקה לפח 19 נקודות, שלוש יותר מאשר בכל העונה שעברה, אז כמובן זכתה באליפות. היא הפסידה כבר חמש פעמים, אחת יותר מאשר בכל 2018/19. משמע: הכתר יעבור בסיום העונה כמעט בוודאות לחבורה של יורגן קלופ, שנמצאת בכושר מטורף. גם פפ גווארדיולה הסכים על כך.

 

קייל ווקר (צילום: EPA)
קייל ווקר אובד עצות, אתמול במוליניו(צילום: EPA)

 

"אמרתי כבר הרבה פעמים: 'זה לא ריאלי לחשוב על ליברפול. אנחנו צריכים לחשוב על לסטר'", הסביר מנג'ר סיטי. "כרגע אנחנו במקום השלישי והמטרה לסיים במקום השני. סיפור האליפות גמור? הפער גדול מדי, אז התשובה היא כן".

 

סיטי כבר זכתה בתואר אחד העונה - מגן הקהילה. היא כמובן גם בשמינית גמר הצ'מפיונס (מול ריאל מדריד) ובסיבובים המתקדמים בגביע האנגליה ובגביע הליגה. לשאלה אם כעת יעדיף להתרכז בתארים המשניים, ענה פפ בנחרצות: "אנחנו לא יכולים להעדיף זאת כי אחרת לא נהיה באירופה בעונה הבאה".

 

ברנרדו סילבה סיכם: "אנחנו נמצאים בסיטואציה רעה אחרי חצי עונה. אף אחד לא ציפה שנהיה כל כך רחוקים מליברפול בנקודת הזמן הזאת. אנחנו חייבים להמשיך קדימה. סיפור האליפות מאוד מסובך. לא הייתי אומר שזה בלתי אפשרי, אבל זה בהחלט קשה".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים