שתף קטע נבחר

רונאלדו: "ארצה לשחק בסרט הוליוודי כשאפרוש"

כוכב יובנטוס דיבר על היום בו יתלה את הנעליים ("אשלים את לימודיי") והבהיר: "אין שום ניסים או סודות מיוחדים בסיפור ההצלחה שלי מלבד עבודה קשה"

 

כריסטיאנו רונאלדו יחגוג בפברואר יום הולדת 35. הוא ממש לא חושב לתלות את הנעליים, אבל היום (שבת) חשף מה הוא מתכוון לעשות ביום שאחרי הפרישה.

 

"דבר אחד שמאוד מעניין אותי זה משחק. ארצה לשחק בסרט בהוליווד", סיפר במהלך ועידת דובאי לספורט. "כשאפרוש מכדורגל, אשלים גם את לימודיי. אני אתמקד בזה, כדי להרחיב את הידע. מה שלמדתי עד עכשיו לא יכול לתת לי תשובות לכל השאלות שיש לי בראש".

 

כריסטיאנו רונאלדו (צילום: EPA)
רוצה ללמוד. רונאלדו במהלך הוועידה בדובאי(צילום: EPA)

 

רונאלדו נשאל כמובן על הקריירה העשירה שלו וענה: "מעולם לא היתה לי שנה רעה בגלל שאני תמיד מוכן לעמוד בפני אתגרים. אני תמיד משחק במטרה לנצח. ברגע שהגוף שלי כבר לא יגיב בדרך הנכונה על המגרש, אדע שזה הזמן שלי לעצור". ומתי הוא באמת מתכוון לעצור? "לפני הרבה שנים, הגיל האידיאלי לפרישה היה 30 או 32. היום אפשר לראות שחקנים בני 40", אמר.

 

כוכב יובנטוס הוסיף: "האהבה שלי לכדורגל היא המניע העיקרי להשגת כל התארים שזכיתי אי פעם. אין שום ניסים או סודות מיוחדים בסיפור ההצלחה שלי, או בכל סיפור הצלחה אחר, מלבד עבודה קשה. בגיל 34 אני עדיין בכושר דרך חריצות ועבודה קשה".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: EPA
כריסטיאנו רונאלדו
צילום: EPA
מומלצים