שתף קטע נבחר

"הייתי חצוף": הכרטיס הצהוב ההזוי של מוריניו

מנג'ר טוטנהאם ספג כרטיס צהוב לאחר שניסה לקרוא מה כתוב במחברת השייכת לאחד מאנשי הצוות של סאות'המפטון: "זה הגיע לי, יש לי מילים רעות להגיד על עצמי". קיין נפצע במהלך ההפסד, לא ברור לכמה זמן ייעדר

טוטנהאם ממשיכה לאבד גובה והערב (רביעי) ספגה 1:0 בסאות'המפטון, במסגרת המחזור ה-21 בפרמייר-ליג. החבורה של ז'וזה מוריניו עם ניצחון בודד בארבעת משחקי הליגה האחרונים וכמו שזה נראה עכשיו הכרטיס לליגת האלופות מתרחק.

 

לטבלת הפרמייר-ליג

 

רגע הביזאר היה שייך למוריניו, שספג כרטיס צהוב, תאמינו או לא, בגלל ניסיון לקרוא מה כתוב במחברת של אחד מאנשי הצוות על הספסל של סאות'המפטון. 'המיוחד' פשוט נתפס מציץ לעבר אותה מחברת והוזהר על ידי השופט. "הייתי חצוף", הודה מוריניו בסיום. "בהחלט הגיע לי הכרטיס הצהוב. יש לי מילים רעות להגיד על עצמי".

 

ז'וזה מוריניו (צילום: gettyimages)
מוריניו והכרטיס הצהוב הביזארי(צילום: gettyimages)

 

לשאלה אם קבוצתו מתכוונת להתחזק בחלון ההעברות של ינואר, ענה מוריניו: "באמת, צריך זמן לעבוד. יש לנו את כל מה שאנחנו זקוקים לו. צריך להתרכז באלה שנמצאים אצלנו ולא להתסכל על שחקנים אחרים בשוק". על המשחק עצמו, הוסיף: "זה היה משחק מוזר. לא הייתה לנו בעיה הגנתית. הם כמעט ולא יצרו מצבים וכבשו שער אחד. שלטנו, אבל לא הצלחנו להגיע למצבים".

 

מוריניו לא ממש ירצה לחזור למה שקרה בדקה ה-75 של המשחק. הארי קיין כבש שער, שנפסל בגלל נבדל. מיד לאחר מכן סימן החלוץ שהוא סובל מכאבים בשריר הירך האחורי והוחלף. "זה קשה, כי שיחקנו גם בחלק האחרון של המשחק בלעדיו. התוצאה לא מוצדקת", סיכם הפורטוגלי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
ז'וזה מוריניו
צילום: רויטרס
מומלצים