שתף קטע נבחר

זלאטן: "אולי במקום לרוץ אבעט מ-40 מטר"

איברהימוביץ' חזר למילאן והכריז: "אני צריך אויבים חדשים, כי הישנים הפכו למעריצים שלי". מדוע הוא בחר את החולצה מספר 21 ועל מה דיבר עם סטפנו פיולי

"אגרום לאוהדי מילאן לקפוץ שוב משמחה". חזרתו של זלאטן איברהימוביץ' לרוסונרי העלתה כצפוי את מפלס האושר במועדון וטקס הצגתו בקדנציה השנייה הפך להצגה הטובה ביותר בעיר. כלי התקשורת התמוגגו לקראת שובו של השבדי והאוהדים חיכו לו זמן ממושך.

 

 

מילאן סובלת מעונה מאכזבת, מדורגת במקום ה-11 בלבד בליגה האיטלקית, ספגה תבוסה 5:0 מאטאלנטה במשחק האחרון, אבל כעת יש לאוהדים למה לצפות.  "מילאן היא תמיד מילאן ונתנה לי המון שמחה", הזכיר איברהימוביץ', שהצטרף לאחר שעזב את לוס אנג'לס גלאקסי' , בה כבש 52 שערים ב-56 משחקים. "אני אוהב את המועדון הזה ורוצה בטובתו. אני מרגיש טוב, מוכן לשחק ומקווה שזה יקרה מיד. לא איבדתי את התשוקה לשחק ותמיד היחסים שלי עם האוהדים כאן היו טובים. אני מרגיש שוב את התשוקה שלהם".

 

זלאטן איברהימוביץ' (צילום: רויטרס)
"לא איבדתי את התשוקה". זלאטן איברהימוביץ'(צילום: רויטרס)

אוהדי מילאן מחכים לאיברהימוביץ' מחוץ למועדון (צילום: רויטרס)
אוהדי מילאן מחכים לאיברהימוביץ' מחוץ למועדון(צילום: רויטרס)
 

 

איברהימוביץ' נשאל לגבי שריקות הבוז שהוא צפוי לספוג במגרשים השונים, והגיב: "זה רק מכניס בי יותר אדרנלין ואעשה את הכל על מנת לעזור לקבוצה. תמיד אמרתי שזה הבית שלי ובגלל זה החלטתי לחזור. עכשיו אני צריך אויבים חדשים, כי הישנים הפכו למעריצים שלי. לא נגעתי אמנם בכדור מאז המשחק האחרון שלי בארצות הברית, אבל דיברתי עם המאמן ולא תהיה שום בעיה. אני רק צריך להכיר את החברים החדשים שלי לקבוצה".

 

איברהימוביץ' (38), שקיבל את החולצה מספר 21, נשאל מדוע בחר את המספר הזה והשיב: "קיבלתי חולצות עם כל מיני מספרים והתבקשתי לבחור. שאלתי את הילדים שלי וזה מה שהם החליטו. יש לקבוצה דברים לשפר על המגרש ובשביל זה הגעתי לפה".

 

זלאטן איברהימוביץ' (צילום: רויטרס)
"הניסיון עוזר". איברהימוביץ'(צילום: רויטרס)

 

איברה הוסיף: "אני כדורגלן, דברים משתנים אצלנו משנה לשנה מהבחינה הפיזית, אבל אני לא חושב שמהבחינה המנטלית. הניסיון מביא אותך לעשות דברים בצורה אחרת ואם אתה אינטלגנט אתה יודע מה אתה יכול לעשות ומה לא. יש לי ציפיות גדולות מהחברים שלי לקבוצה, אפילו

ליותר ממה שהם מצפים מעצמם. הדבר הכי חשוב הוא שתיתן את כל מה שאתה יכול ואז אתה יכול לראות מה קורה".

 

על המאמן סטפנו פיולי אמר איברהימוביץ': "אתמול דיברתי איתו והוא הסביר לי כמה דברים. אמרתי לו את מה שאני צריך ונדבר שוב. כשאתה משחק אתה לא צריך לעשות יותר ממה שצריך. אולי במקום לרוץ אבעט מ-40 מטר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
זלאטן איברהימוביץ'
צילום: רויטרס
מומלצים