שתף קטע נבחר

סולשיאר: "זה כמו טיפוס על הר, אבל אנחנו יכולים לעלות"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד מנסה להתאושש מההפסד 3:1 למנצ'סטר סיטי במשחק הראשון בחצי גמר גביע הליגה: "המחצית הראשונה הייתה הגרועה ביותר שהצגנו". גווארדיולה: "זה עוד לא גמור, ראינו מה הם עשו נגד פ.ס.ז' בעונה שעברה"

"המחצית הראשונה הייתה הגרועה ביותר שהצגנו, בהפסקה דיברנו על זה שצריך להחזיר את הגאווה". אולה גונאר סולשיאר מנסה להתאושש מההפסד 3:1 הביתי של מנצ'סטר יונייטד למנצ'סטר סיטי בדרבי במשחק הראשון בחצי גמר גביע הליגה.

 

השדים האדומים הציגו יכולת חלשה ונראו חסרי מוטיבציה. המנג'ר אמר: "זה נורמלי שהשחקנים מורידים את הראש, אבל ידענו שאנחנו חייבים לחזור לעצמנו מהר במחצית השנייה כדי לחזור לתמונה.  כעת מצפה לנו אתגר ולמרות שזה כמו טיפוס על הר אנחנו עדיין מסוגלים לעשות את זה. יש לנו קבוצה צעירה שעדיין לומדת, אז נלמד מהניסיון הזה והמחצית השנייה החדירה בנו אמונה".

 

אולה גונאר סולשיאר (צילום: EPA)
הצליח לעצור את המפולת במחצית השנייה. סולשיאר(צילום: EPA)

 

שחקן העבר של מנצ'סטר יונייטד, דארן פלטשר, העביר ביקורת על צמד הבלמים ויקטור לינדלוף ופיל ג'ונס: "אחד מהם חייב להיות אמיץ. הם לא יכולים לעמוד סתם כך ולא לשמור על אף אחד. זה הורג את יתר הקבוצה. חוץ מזה, חסר להם מנהיג. אתה מצפה שמישהו ייקח יוזמה ויחבר בין השחקנים. מישהו חייב לקחת אחריות ואני בטוח שסולשיאר יטיל את האחריות על השחקנים". שחקן עבר אחר של המועדון, מיקה ריצ'ארדס: "אף אחד לא נלחם, אף אחד לא חרק שיניים ואיש לא נכנס לתאקל. זה נראה כאילו הם משלימים עם ההפסד .הם היו יותר מדי נאיבים".

 

מנג'ר מנצ'סטר סיטי, פפ גווארדיולה: "שיחקנו באמת טוב במחצית הראשונה. בשנייה הם החליפו לשיטת היהלום ובגלל זה היינו צריכים להיאבק מעט. נצטרך להיות מוכנים למקרה שאולה ינקוט שוב בשיטה הזו, כי היינו עייפים. זה לא היה המשחק הטוב ביותר שלנו העונה, כי היו לנו כמה משחקים טובים. אנחנו קרובים לגמר, אבל המון דברים יכולים לקרות בשלושה שבועות. אפשר לחגוג עכשיו, אבל דיברתי עם השחקנים והם יודעים שזה לא גמור. ראינו איך בשנה שעברה מנצ'סטר יונייטד הפסידה בבית לפריז סן ז'רמן ואחר כך עלתה בגומלין בחוץ, כך שיש להם קבוצה מסוכנת".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
אולה גונאר סולשיאר
צילום: AFP
מומלצים