שתף קטע נבחר

מנצ'סטר יונייטד הפסידה 2:0 לברנלי

השדים האדומים נכנעו באולד טראפורד והם כבר עם הפסד שמיני העונה. הוגו לוריס חזר ב-1:2 הקשה של טוטנהאם על נוריץ'. לסטר הביסה 1:4 את ווסטהאם וצמצמה את הפער מסיטי לשלוש נקודות

מנצ'סטר יונייטד ממשיכה להיראות רע והערב (רביעי) זה גם עלה לה ב-2:0 לברנלי באולד טראפורד. מדובר בהפסד שני ברציפות לשדים האדומים שממשיכים להתרחק מהסיכוי להשיג כרטיס לליגת האלופות. כריס וודס (39) וג'י רודריגס (56) כבשו לאורחת.

 

טוטנהאם קיבלה הערב (רביעי) את המשחק האידאלי כדי לחזור לעניינים בפרמייר-ליג וניצלה זאת עם 1:2 על נועלת הטבלה מנוריץ'. ז'וזה מוריניו ושחקניו עצרו רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון.

 

מנצ'סטר יונייטד (צילום: EPA)
מאטיץ' ומגוויר מאוכזבים(צילום: EPA)

טוטנהאם (צילום: רויטרס)
חזר לשחק. הוגו לוריס(צילום: רויטרס)
 

הספרס גם קיבלו בחזרה את הוגו לוריס, שחזר לעמוד בין הקורות אחרי הפציעה הקשה שהשביתה אותו מאז תחילת אוקטובר. דלה עלי כבש ראשון (38), טומי פוקי השווה זמנית מהנקודה הלבנה (70) וסון יונג-מין השאיר את הנקודות בלונדון (80).

 

לסטר התפוצצה על ווסטהאם עם 1:4 מרשים וחזרה לנצח אחרי שני הפסדים רצופים. הארווי בארנס (25), ריקרדו פריירה (45) וצמד של איוסה פרס (81 בפנדל ו-88) כבשו למנחת, מארק נובל הבקיע בצד השני (50). תומר חמד רשם 70 דקות ב-0:0 של צ'רלטון מול פולהאם בצ'מפיונשיפ.

לסטר (צילום: EPA)
שחקני לסטר חוגגים(צילום: EPA)
 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: EPA
נמניה מאטיץ', חואן מאטה
צילום: EPA
מומלצים