שתף קטע נבחר

סטיין: "מסרנו בלי הגיון, לא היינו טובים בכלום"

מאמן ברצלונה מאוכזב מההפסד 2:0 בוולנסיה: "השחקנים לא הבינו כמה דברים, לפעמים אתה משרטט דברים על הלוח ואחר כך רואים במגרש משהו אחר". דיווח: בארסה הציעה 80 מיליון אירו תמורת בן יידר

"לא עמדנו היטב במגרש והשחקנים לא הבינו כמה דברים. לא אהבנו את מה שראינו". מאמן ברצלונה קיקה סטיין מודאג לאחר שספג את ההפסד הראשון מאז מונה לתפקיד במקום ארנסטו ואלוורדה. קבוצתו ספגה 2:0 במגרשה של ולנסיה ועלולה לאבד את המקום הראשון בטבלה אם ריאל מדריד תשיג הערב נקודה במגרשה של ויאדוליד.

 

 

המאמן החדש הוסיף: "לפעמים אתה משרטט דברים על הלוח ואחר כך במגרש רואים משהו אחר. לא היינו טובים בשום דבר, ולנסיה סגרה אותנו היטב ונתנו כמה מסירות חסרות הגיון. עזרנו להם, כי לא מצאנו את הדרך ליצור הזדמנויות. מאוחר יותר השתפרנו ויצרנו כמה מצבים, אבל זה לא היה מספיק ואנחנו צריכים לנסות לתקן את הטעויות".  

  

מסי ודה יונג אוכלים את הלב (צילום: רויטרס)
מסי ודה יונג אוכלים את הלב(צילום: רויטרס)

 

בתקשורת הצרפתית פורסם שבארסה הציעה 80 מיליון אירו למונאקו תמורת החלוץ הצרפתי וויסאם בן יידר, שהצטרף למועדון מהריביירה בקיץ האחרון מסביליה תמורת 40 מיליון. שחקן הכנף קרלס פרס צפוי לעזוב את ברצלונה לרומא תמורת 13 מיליון אירו.

 

אל שבאב מערב הסעודית, אותה מאמן הספרדי לואיס גרסיה פלאסה, הודיעה על החתמת הקשר הארגנטינאי של סביליה אבר באנגה (32) לשלוש שנים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים