שתף קטע נבחר

צמד לסלאח, ניצחון ליגה 16 ברציפות לליברפול

המצרי כיכב ונעזר בשערים של אוקסלייד-צ'מברליין והנדרסון בדרך ל-0:4 קליל על סאות'המפטון. הפער בפסגה: 22 נקודות. בכורה לפרננדש ביונייטד בתיקו מול וולבס, צ'לסי סיימה ב-2:2 עם לסטר, ניצחון דרמטי לאברטון

אפשר כבר לתת לליברפול את האליפות? גם הערב (שבת) השחקנים של יורגן קלופ הראו שהם בכמה רמות מעל הפרמייר-ליג וסיפקו הצגה לאוהדים באנפילד עם 0:4 חלק ומרשים על סאות'המפטון המסכנה.

 

לטבלת הפרמייר-ליג

 

המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים והאורחת כבר החלה לפנטז על לעצור את הקבוצה הכי טובה באירופה, אבל... כדורגל משחקים 90 דקות כמאמר הקלישאה והפעם ליברפול הייתה צריכה רק 45 מתוכן כדי לפרק את יריבתה.

 

מוחמד סלאח חוגג עם החברים (צילום: AP)
סוויט 16. מוחמד סלאח חוגג עם החברים(צילום: AP)

 

אלכס אוקסלייד-צ'מברליין כבש את הראשון בדקה ה-47, ג'ורדן הנדרסון (60) הכפיל, מוחמד סלאח (72) ניצל בישול של הקפטן האנגלי כדי להבקיע את השלישי וקינח בדקה ה-90 עם השני שלו והרביעי של המוליכה. רוברטו פירמינו חתום על שלושה בישולים, המרסיסיידרס כבר עם ניצחון 16 רצוף בפרמייר-ליג ובמקום השלישי בכל הזמנים, אחרי מנצ'סטר סיטי (18) ו...היא בעצמה (17), רצף שהשיגה עד שנעצרה בתחילת העונה עם תיקו 1:1 מול מנצ'סטר יונייטד, המשחק היחיד בו איבדה נקודות עד כה. 

 

לאחר מחצית ראשונה מאופסת, לסטר וצ'לסי סיפקו ארבעה שערים לאחר ההפסקה וחילקו את הנקודות ביניהן - 2:2 נהדר במשחק שפתח את המחזור ה-25 בפרמייר-ליג. הבלם הגרמני אנטוניו רודיגר היה הגיבור המפתיע של הבלוז עם צמד בנגיחות, כולל השוויון בדקה ה-71.

 

רודיגר גם היה זה שכבש את השער הראשון במשחק, עם נגיחה מבישול של מייסון מאונט - 0:1 בדקה ה-46. הארווי בארנס השווה (54) עבור השועלים לאחר מהלך קבוצתי, ובן צ'ילוול הפך עשר דקות אחרי. יורי טילמאנס בישל את שני השערים. המילה האחרונה הייתה של רודיגר כאמור שאיזן את התוצאה מבישול נוסף של מאונט.

 

זה משחק שלישי ברציפות שהבלוז לא מנצחים בו והם החמיצו הזדמנות לצמצם את ההפרש מלסטר השלישית, כרגע הוא עומד על שמונה נקודות.

 

אנטוניו רודיגר (צילום: גטי אימג'ס)
אנטוניו רודיגר(צילום: גטי אימג'ס)

יורי טילמאנס מול אנגולו קאנטה (צילום: רויטרס)
יורי טילמאנס מול אנגולו קאנטה(צילום: רויטרס)

 

שחקן הרכש המסקרן של מנצ'סטר יונייטד, ברונו פרננדש, שהגיע מספורטינג ליסבון עבור 50 מיליון אירו, ערך בכורה מול וולבס (0:0) אבל לא הצליח להושיע את השדים האדומים באולד טראפורד.

 

בדקה ה-58 הפורטוגלי ניסה להבקיע בבעיטה נייחת, אבל השוער רוי פטריסיו היה במקום. פורטוגלי אחר של יונייטד, דיוגו דאלוט, החמיץ כשנגח סמוך לקורה בדקה ה-94. יונייטד לפחות קטעה שני הפסדים רצופים, במחזור הבא היא פוגשת את צ'לסי בסטמפורד ברידג'.

 

ברונו פרננדש (צילום: EPA)
ברונו פרננדש(צילום: EPA)

 

אברטון ניצחה את ווטפורד 2:3, כולל שער ניצחון בדקה האחרונה וקאמבק ענק. הצרעות עלו ל-0:2 משערים של אדם מאסינה (10) ורוברטו פריירה (42), אבל ירי מינה כבש צמד תוך שלוש דקות לפני ההפסקה (46, 49). הטופיז נשארו ב-10 שחקנים לאחר ההרחקה של פביאן דלף, זה לא הפריע לתיאו וולקוט להבקיע את השער המכריע (90) במתפרצת למופת.

 

החמישית בטבלה שפילד יונייטד עשתה את העבודה עם 0:1 על קריסטל פאלאס בחוץ, היא צימקה את הפער מצ'לסי לחמש נקודות בלבד. גואיטה כבש שער עצמי (58) וסידר לאורחת את הניצחון.

 

תיאו וולקוט (צילום: AFP)
תיאו וולקוט בטירוף(צילום: AFP)

 

ווסטהאם וברייטון סיימו ב-3:3 גדול בלונדון. איסה דיופ (30) ורוברט סנודגראס (45) העלו את הפטישים ל-0:2, אנג'לו אוגבונה צימק עם שער עצמי לאחר ההפסקה (47). סנודגראס השלים צמד והעלה ל-1:3 בדקה ה-57, אך פסקל גרוס (75) וגלן מארי (79) השוו בבליץ של ארבע דקות. תוצאות נוספות: בורנמות' - אסטון וילה 1:2, ניוקאסל - נורוויץ' 0:0.


פורסם לראשונה 01/02/2020 16:26

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
סלאח עם ויינאלדום
צילום: AFP
מומלצים