שתף קטע נבחר

"גרם לבאיירן לרעוד": מחמאות לדאבור בגרמניה

ה"בילד" ציין לטובה את חלוץ הופנהיים ("ג'וקר") שכבש צמד ב-4:3 מול האלופה בגביע. מאמן הופנהיים: "היינו אמיצים במחצית השנייה, כל הכבוד לשחקנים"

מונס דאבור רשם אתמול (רביעי) את שערי הבכורה שלו בהופנהיים ב-4:3 לבאיירן מינכן בשמינית גמר הגביע - וגם לא היה רחוק משער נוסף. במצב של 4:1, החלוץ הישראלי כבש צמד בדקות 82 ו-92 והלחיץ את הבווארים בסיום.

 

ב"בילד" החמיאו לישראלי: "הג'וקר של הופנהיים נכנס כמחליף בדקה ה-61 וגרם לבאיירן לרעוד". המגן דויד אלאבה אמר: "הפסקנו לשחק את המשחק שלנו, הופנהיים הציגה את האיכויות שלה". מאמן הבווארים האנזי פליק הוסיף: "האינטנסיביות במחצית השנייה ירדה והופנהיים ניצלה זאת".

 

דאבור כובש את השער השני מול באיירן (צילום: AFP)
דאבור כובש את השער השני מול באיירן(צילום: AFP)

דאבור בפעולה (צילום: AFP)
דאבור. נכנס לעניינים(צילום: AFP)
 

  

המאמן המפסיד אלפרד שרודר אמר: "אני מברך את באיירן שניצחה בצדק. היו לנו רגעים לא טובים בהגנה וירדנו להפסקה בפיגור 3:1, במחצית השנייה השתפרנו מאוד. היינו אמיצים יותר ויצרנו לא מעט מצבים. כל הכבוד לשחקנים, התמודדנו מול קבוצה בטופ של אירופה".

 

שוער הופנהיים פיליפ פנטקה הוסיף: "ספגנו שערים מטעויות, השלישי היה באשמתי, אבל שיחקנו טוב, בעיקר במחצית השנייה. היינו אמיצים ולא ויתרנו, זה היה מאוד מרגש בסיום".

 

הצמד של דאבור העלה את מאזנו העונה לחמישה שערים, את השלושה הראשונים הבקיע בסביליה במסגרת שלב הבתים בליגה האירופית. יש לו גם שני בישולים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים