שתף קטע נבחר

גאטוזו: "מסי עושה דברים שרואים רק בפלייסטיישן"

מאמן נאפולי דיבר לקראת המשחק מול ברצלונה בשמינית גמר הצ'מפיונס (שלישי, 22:00): "לאו הכי טוב בעולם כבר שנים, אי אפשר לעצור אותו. אבל ננסה". טר שטגן: "יש שיחות לגבי הארכת חוזה"

נאפולי תפגוש מחר (שלישי, 22:00) את ברצלונה בסן פאולו במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות, מאמן הקבוצה ג'נארו גאטוזו דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המפגש.

 

גאטוזו הרבה להחמיא ללאו מסי, שמגיע לאיטליה אחרי שכבש רביעייה בליגה מול אייבאר: "הוא הכי טוב בעולם כבר שנים, הוא עושה דברים שרואים רק בפלייסטיישן", אמר המאמן האיטלקי. "אי אפשר לעצור אותו, אבל אנחנו צריכים לנסות. נכין כמה דברים וננסה אותם במהלך המשחק. יהיה קשה לעצור את ברצלונה, אנחנו לא משחקים רק נגד מסי".

 

ג'נארו גאטוזו (צילום: רויטרס)
ג'נארו גאטוזו. הרבה להחמיא(צילום: רויטרס)

 

"אין בנו פחד מברצלונה", הוסיף גאטוזו, "בשנים האחרונות נאפולי חזרה למרכז הבמה והתמודדה בהצלחה מול קבוצות יותר גדולות ממנה. השחקנים שלי ואני מאוד מצפים למשחק הזה וניתן את הכל".

 

טר שטגן: "יש שיחות לגבי הארכת חוזה"

השוער הגרמני של ברצלונה מארק-אנדרה טר שטגן אמר ל"מונדו דפורטיבו" כי ישנן שיחות עם אנשי הקבוצה לגבי הארכת חוזה: "נותרו לי עוד שנתיים בהסכם הנוכחי, אני והמשפחה שלי מאוד מרוצים כאן. יש שיחות לגבי הארכה אבל אנחנו לא ממהרים. הסוכן שלי יטפל בזה".

 

 

טר שטגן גם התייחס למשחק מול נאפולי: "כמובן שאנחנו רוצים להגיע רחוק בליגת האלופות, אבל יש משחקים קשים בדרך. רוצים להעביר את ההכרעה לקאמפ נואו ולסיים שם את העבודה". על ההתאקלמות למאמן החדש קיקה סטיין: "לקח זמן להסתגל, בכל משחק יש מה לשפר, גם ב-0:5 על אייבאר".

 

מארק אנדרה טר שטגן (צילום: EPA)
יחתום על חוזה חדש? מארק אנדרה טר שטגן(צילום: EPA)

 

לסיום הוא התייחס לכך שהפך לאחרונה לאבא: "אנחנו מתרגשים, אני קצת סובל מחוסר שינה אבל זה בסדר. אישתי מתחשבת בי ולמען האמת היא עושה את רוב העבודה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים