שתף קטע נבחר

יוסיפ לכבוש: רביעייה של איליצ'יץ', אטאלנטה ברבע הגמר

הקבוצה האיטלקית ניצחה את ולנסיה גם בספרד, הפעם 3:4 והשלימה 4:8 מרשים בסיכום שני המשחקים. החלוץ הסלובני סיפק ערב חלומי, חבל שלא היה קהל במסטאייה כדי לראות אותו

אטאלנטה בכושר נהדר. הקבוצה האיטלקית העפילה הערב (שלישי) לרבע הגמר לאחר ניצחון 3:4 על ולנסיה במשחק שנערך באצטדיון מסטאייה, שיציעיו נותרו ריקים בעקבות נגיף הקורונה.

 

עוד לפני המשחק, לא הרבה נתנו סיכוי לוולנסיה לבצע קאמבק אחרי התבוסה 4:1 בבגרמו, בעיקר כי היא הגיעה במומנטום רע והאורחת כובשת בצרורות. כבר בדקה השלישית המשחק מעשית הסתיים, כשיוסיפי איליצ'יץ' הוכשל ברחבה על ידי מוכטר דיאקאבי וכבש בעצמו את הפנדל. קווין גאמיירו השווה, אבל דיאקאבי גרם לפנדל נוסף והסלובני השלים צמד לפני ההפסקה.

 

איליצ'יץ' בטירוף (צילום: AP)
אטאלנטה בכושר נהדר. איליצ'יץ'(צילום: AP)

 

אצטדיון מסטאייה ריק (צילום: getty images)
אצטדיון מסטאייה ריק(צילום: getty images)

 

העטלפים עוד הצליחו להפוך ל-2:3 (גאמיירו ופראן טורס) ונתנו תקווה שהם מסוגלים לבצע מהפך יוצא דופן, אבל איליצ'יץ', בהצגה באמת בלתי נשכחת, שם לזה סוף. שני שערים שלו (71 ו-82) סגרו רביעייה יוצאת דופן וניצחון 3:4 בדרך לשמונה האחרונות של המפעל.

 

מהלך המשחק

דקה 3': שער! 0:1 לאטאלנטה. יוסיפ איליצ'יץ' לא חיכה יותר מדי כדי לתת לאורחת יתרון. הסלובני הוכשל ברחבה על ידי דיאקאבי, לקח את האחריות וכבש את הפנדל.

 

21': שער! ולנסיה משווה ל-1:1. החלוץ הצרפתי מנצל הרחקה רעה, משתלט על הכדור ומכניע את ספורטיילו. האם נראה כאן קאמבק מהסרטים?


שחקני אטאלנטה חוגגים (צילום: AP)
שחקני אטאלנטה חוגגים, הצלמים נמצאים הרחק במעלה היציע(צילום: AP)

שחקני אטאלנטה חוגגים (צילום: getty images)
ולכן התמונות כל כך מרחוק(צילום: getty images)

 

43': שער! אטלנטה עולה ל-1:2. שוב זה דיאקאבי, הפעם עם נגיעת יד ברחבה, שגורם לפנדל. ושוב זה איליצ'יץ' שכבש.

 

49': רמו פרוילר הניף את רגל ימין וכמעט כבש שער ענק, אבל המשקוף עצר אותו.

 

51': שער! ולנסיה שוב משווה. וגם הפעם זה קווין גאמיירו. פראן טורס הקפיץ למרכז והחלוץ נגח טוב לרשת.

 

67': שער! 2:3 לוולנסיה. מה אתם אומרים, זה אפשרי? פראן טורס ניצל הצלה הזויה של ספורטיילו והקפיץ מעליו באלנגטיות. הספרדים זקוקים לשלושה שערים בזמן שנותר.

 

70': הצלה טובה של סילסן לבעיטה חדה של דובאן ספאטה.

 

71': שער! אטאלנטה משווה ל-3:3. ושוב זה איליצ'יץ', הפעם דווקא לא בפנדל. התקפת מעבר בהילוך איטי נראתה כאילו היא לא ממש מעניינת את הגנת העטלפים, לסלובני זה לא אכפת והוא הפציץ עם בעיטה שטוחה לרשת.

 

82': שער! הטירוף נמשך, 3:4 לאטאלנטה. הכובש? נכון מאוד, איליצ'יץ'. החלוץ הסלובני הפעם סיים בכדור מסובב לפינה הרחוקה והשלים רביעייה (!). ולחשוב שאחרי השער השלישי הוא ביקש להתחלף.

 

הרכבים

ולנסיה: יספר סילסן; דניאל וואס, פרנסיס קוקלן (דניס צ'רישב, 74), מוכטר דיאקאבי (גונסאלו גדש, 46), חוסה גאיה; פראן טורס, דני פארחו, ז'ופרי קונדוגביה, קרלוס סולר; קווין גאמיירו; רודריגו (אלסנדרו פלורנצי, 79).

 

אטאלנטה: מרקו ספורטיילו; בראט ג'ימשיטי, מתיאה קלדארה, חוסה לואיס פאלומינו; האנס האטובר, מרטן דה רון (דובאן ספאטה, 44), רמו פרוילר, רובין גוסנס, מריו פשאליץ'; יוסיפ איליצ'יץ', פאפו גומס (רוסלן מלינובסקי, 78).

 

 


פורסם לראשונה 10/03/2020 21:50

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
יוסיפ איליצ'יץ'
צילום: רויטרס
מומלצים