שתף קטע נבחר

צילום: EPA

רונאלדו: "העולם עובר תקופה מאוד קשה"

כריסטיאנו, שנמצא בפורטוגל, מודאג מהתפרצות מגיפת הקורונה וכתב בפוסט באינסטגרם: "להגן על חיי אדם זה משהו שחייב לבוא לפני כל דבר אחר". חבריו ביובנטוס, כידוע, נמצאים בבידוד

הדאגה מהתפרצות מגיפת הקורונה לא פסחה גם על כריסטיאנו רונאלדו, שנמצא בימים אלה בפורטוגל לצד אימו דולורס אביירו שעברה בתחילת החודש שבץ מוחי.

 

יתר שחקני יובנטוס, לעומת זאת, נמצאים בבידוד לאחר שהתגלה כי בלם הקבוצה, דניאלה רוגאני, חלה בנגיף. בפוסט בחשבון האינסטגרם שלו כתב הפורטוגלי: "העולם עובר תקופה מאוד קשה שדורשת תשומת לב וזהירות גדולה מאיתנו. אני פונה אליכם לא ככדורגלן, אלא כבן, אבא, כבן אדם שמוטרד מההתפתחויות האחרונות שמשפיעות על העולם".

 

יובנטוס מול ליון (צילום: רויטרס)
גם הוא מודאג מהמצב. רונאלדו(צילום: רויטרס)

 

"חשוב שכולנו נמלא את ההנחיות של ארגון הבריאות העולמי כדי להתמודד עם המצב הנוכחי", המשיך CR7. "להגן על חיי אדם זה משהו שחייב לבוא לפני כל דבר אחר. מחשבותיי עם כל מי שאיבד מישהו קרוב אליו, ושולח תמיכה לכל מי שמתמודד עם הנגיף, כמו חברי לקבוצה דניאלה רוגאני, ואנחנו נמשיך לתמוך באנשי הרפואה המדהימים שמסכנים את חייהם על מנת להציל אנשים אחרים".

 

כזכור, הסרייה A הושבתה עד ל-3 באפריל (ואולי אף תידחה יותר) בשל התפשטות הנגיף במדינה. יובנטוס, שהייתה עסוקה בהכנות למפגש הגומלין מול ליון בשמינית גמר ליגת האלופות, כבר לא תעשה זאת והמשחק כידוע נדחה.

 

הפוסט של רונאלדו

 

ארטטה: "כולנו עומדים בפני אתגר עצום"

מנג'ר ארסנל, מיקל ארטטה, הגיב לראשונה לכך שנדבק בנגיף הקורונה. הספרדי צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "אני כבר מרגיש טוב יותר. כולנו עומדים בפני אתגר עצום וחסר תקדים. הבריאות של כולם היא כל מה שחשוב ברגע זה. הגנו אחד על השני על ידי ביצוע ההנחיות ואנחנו נעבור את זה יחד". 

 

גם שחקנה של ארסנל, מאסוט אוזיל, התייחס לאירועים האחרונים: "כדורגל לא משנה כרגע. הבריאות והרווחה של כולם חשובים בהרבה מכל דבר אחר. חבר'ה, קחו את כל אמצעי הזהירות שאתם יכולים - היו מודעים והתחשבו באחרים. במיוחד באלו שנמצאים בסיכון גבוה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו
צילום: רויטרס
מומלצים