שתף קטע נבחר

בברצלונה מאמינים: לאוטרו מרטינס יצטרף בקיץ

חלוץ אינטר רוצה לשחק לצד מסי ולכן מעדיף כרגע את בארסה על פני ריאל מדריד. למרות זאת, הוא שוקל גם הצעות ממנצ'סטר סיטי וצ'לסי

אופטימיות בברצלונה, באשר לסיכויים לצרף את לאוטרו מרטינס מאינטר. החלוץ הארגנטינאי מבוקש גם על ידי ריאל מדריד, אבל נציגי בארסה שנפגשו עם מקורבים לחלוץ הצליחו לשכנע אותו להעדיף את קאמפו נואו על פני סנטיאגו ברנבאו אם יבחר להגיע לספרד. אחת הסיבות המרכזיות היא הרצון לשחק לצד חברו לנבחרת, לאו מסי.

 

למרות זאת, מרטינס שוקל גם את האפשרות להגיע לפרמייר-ליג וזוכה לעניין ממנצ'סטר סיטי וצ'לסי -שתיהן מוכנות להציע לו שכר מפתה על מנת לצרפו.

 

לאוטרו מרטינס (צילום: AP)
לאוטרו מרטינס. רוצה לשחק עם מסי(צילום: AP)
 

 

ברצלונה סובלת העונה מבעיה קשה בהתקפה, במיוחד לאחר הפציעה של לואיס סוארס וקשיי ההתאקלמות של אנטואן גריזמן. הנשיא ז'וזפ מריה ברתומאו מעוניין לחזק את החוד בכוכבים ברמה עולמית והוא בהחלט רואה בחלוץ אינטר כפוטנציאל שכזה.

 

מי שכמובן עדיין נמצא על הפרק לקראת הקיץ הוא ניימאר. בבארסה מאוד רוצים לראות את כוכב פ.ס.ז' חוזר לקדנציה שנייה, אבל המשא ומתן מול אלופת צרפת צפוי להיות מורכב, בדיוק כמו שקרה בקיץ האחרון. בבארסה קיוו שיוכלו לצרף את שני השחקנים, אבל לאור אי הוודאות שגרם משבר הקורונה ייאלצו ככל הנראה לבחור באחד מהם.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים