שתף קטע נבחר

בשל הקורונה: הלך לעולמו נשיא ריאל מדריד לשעבר לורנסו סאנס

דקה אחרי דקה: היה בן 76 במותו, כיהן בתפקיד בין 2000-1995 ובימים האחרונים אושפז במצב קשה. דיבאלה הודיע: "אני ובת זוגי נדבקנו". גם פאולו מאלדיני ובנו דניאל נושאים את הנגיף. איגוד האתלטיקה האמריקאי קורא לדחות את האולימפיאדה. סבב ה-ATP הקפיא את הדירוג העולמי, שחקני רומא תרמו חצי מיליון אירו לבית חולים

 

22:52: הלך לעולמו נשיא ריאל מדריד לשעבר לורנסו סאנס לאחר שחלה בנגיף הקורונה. סאנס היה בן 76 במותו ובימים האחרונים היה מאושפז במצב קשה. הוא כיהן בתפקיד בין 2000-1995 - הבלאנקוס זכו פעמיים בליגת האלופות בתקופה הזו, ב-1998 וב-2000. מספר שבועות לאחר הזכייה השנייה הוא הפסיד לפלורנטינו פרס בבחירות לנשיאות, שמאז מכהן בתפקיד.

 

21:36: פאולו מאלדיני, אגדת העבר של מילאן וכיום המנהל הטכני של המועדון, נדבק בנגיף הקורונה, כמו גם בנו דניאל, המשחק בקבוצה הבוגרת.

 

לורנסו סאנס וניקולה אנלקה (צילום: getty images)
לורנסו סאנס וניקולה אנלקה אחרי הזכייה בשנת 2000(צילום: getty images)

 

20:10: פאולו דיבאלה הודיע: "אני ובת זוגי אוריאנה נדבקנו בנגיף הקורונה". דיבאלה הוא שחקן יובנטוס השלישי שנושא את הנגיף אחרי דניאלה רוגאני ובלז מטווידי. בשבוע שעבר עלו דיווחים, שאז עוד הופרכו, שדיבאלה נדבק, אך כעת הוא אישר את הפרטים: "לשמחתנו אנחנו נמצאים בתנאים מצוינים. תודה על כל התמיכה".

 

19:25: אליפות העולם בהוקי קרח, שהייתה אמורה להיערך במאי בשווייץ, בוטלה.

 

דיבאלה חוגג (צילום: AP)
שחקן שלישי של יובנטוס. דיבאלה(צילום: AP)

 

הפוסט שפירסם באינסטגרם

 

19:20: הזרים של הפועל ב"ש בכדורסל, ג'ון פטרוסלי, טיילור ברון, טי.ג'יי וויליאמס, סטיב זאק, דאשון באטלר ואיתם גם קפטן הקבוצה, הישראלי/אמריקאי ספנסר וייס, נסעו ביומיים האחרונים לארה"ב.

 

18:45: נשיא הליגה המקסיקנית, אנריקה בוניאה, הודיע כי גם הוא נדבק בקורונה.

 

וייס עולה לסל (צילום: הרצל יוסף)
טס לארה"ב. ספנסר וייס(צילום: הרצל יוסף)

 

16:26: הוועד האולימפי הברזילאי קורא לוועד האולימפי הבינ"ל לדחות את המשחקים בשנה - לאותם תאריכים ב-2021.

 

16:20: סבב ה-ATP בטניס הודיע כי הוא מקפיא את הדירוג העולמי עד לתאריך חידוש המשחקים שנקבע ל-8 ביוני.

 

כריסטיאן קולמן (צילום: AFP)
אתלטי ארה"ב רוצים להזיז את האולימפיאדה. קולמן(צילום: AFP)

 

15:04: הלחץ לדחות את אולימפיאדת טוקיו מצד ספורטאים בכירים נמשכת. היום (שבת) שלחה נבחרת האתלטיקה של ארה"ב מכתב לוועד האולימפי במדינה. זאת בבקשה שתבקש מהוועד האולימפי הבינ"ל לדחות את המשחקים האולימפיים בקיץ בשל התפשטות נגיף הקורונה.

 

12:28: הקורונה מתפשטת גם בטורקיה: מספר שחקנים מפנרבחצ'ה פיתחו תסמיני קורונה, כתוצאה מכך כל השחקנים והצוות המקצועי נשלחו לבדיקות בבית חולים, כך הודיעה הקבוצה בהודעה רשמית. עד השבוע שיחקו בטורקיה כרגיל, בעוד רוב הליגות באירופה הופסקו. בציוץ של העיתונאי ג'ורג' זרקאס, נטען כי מדובר בקוסטאס סלוקאס, יאן וסלי, אחמט דובריוגלו ומנהל הקבוצה סנק רנדה.

 

ז'ליקו אוברדוביץ' על הקווים (צילום: EPA)
ז'ליקו אוברדוביץ', מאמן פנר(צילום: EPA)

 

11:00: חלוצה הסיני של אספניול, וו ליי, אובחן כחולה בקורונה. כך הודיעה הקבוצה.

 

וו לי מאספניול מאוכזב (צילום: גטי אימג'ס)
וו ליי(צילום: גטי אימג'ס)

 

08:00: בצל מגפת הקורונה שמשתוללת באיטליה וגרמה כבר למותם של יותר מ-4,000 איש, קבוצת הכדורגל של רומא הודיעה כי היא תורמת שלוש מכונות הנשמה ושמונה מיטות לבית החולים בעיר. כל אחד מאנשי הצוות המקצועי וסגל השחקנים תרם משכורת של יום אחד ועקב כך הצליח המועדון לאסוף 460 אלף אירו שנתרמו כולם לבית החולים בעיר. ביום שלישי תרמה הקבוצה 13 אלף מסיכות מגן לצוות הרפואי ו-2,000 בקבוקי חיטוי לידיים. "בזמנים כל כך קשים, כולנו צריכים להתאחד. זה לא הסוף ואנחנו מתכוון לאסוף עוד כסף כדי שנוכל לתרום אותו למאבק בקורונה", נמסר מהקבוצה.

 

שחקני רומא חוגגים (צילום: EPA)
שחקני רומא. תרומה מכובדת(צילום: EPA)


פורסם לראשונה 21/03/2020 08:06

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים