שתף קטע נבחר

צילום: EPA

דני אלבס נגד נשיא ברזיל: "זורק אותנו לרחוב"

דקה אחרי דקה: כוכב סאו פאולו תקף את בולסונארו, שלא מתרגש מהקורונה: "אנחנו עוד צריכים לשלם מיסים?". שחקני ברצלונה סירבו לקיצוץ גבוה בשכרם, פדרר תרם מיליון פרנק שווייצרי "למשפחות הפגיעות ביותר במדינה". האלופה האולימפית לשעבר: "דחיית האולימפיאדה - עונש מאלוהים על הפגיעה ברוסיה". נשיא הוועד האולימפי הבינלאומי פתח את הדלת לאופציה שהאולימפיאדה תיערך בתחילת 2021

21:21: אזרחים רבים בברזיל מחו בימים האחרונים נגד הנשיא ז'איר בולסונארו ודרשו את התפטרותו. זאת בשל התנהלותו במשבר. אחרי שכינה את מגפת הקורונה "שפעת" ו"היסטריה". כעת גם דני אלבס, אקס ברצלונה ופ.ס.ז' וכיום בסאו פאולו, יצא למתקפה. בחשבון הטוויטר שלו רתח על בולסונארו: "הוא מזניח אנשים כמוני, בעלי משפחה, עם ילדים. הוא צריך לדאוג לנו בזמן הזה, אבל זורק אותנו לרחובות. ואחר כך אנחנו עוד צריכים לשלם מיסים".

 

21:00: פאולו דיבאלה, שנדבק יחד עם חברתו אוריאנה סבאטיני בנגיף הקורונה, העלה פוסט מהאינסטגרם מהבידוד בטורינו וכתב: "אני בסדר". חברתו של שחקן יובנטוס הוסיפה בראיון עיתונאי: "אנחנו בבידוד כבר 9 ימים, הרופאים אמרו שיבצעו בדיקה נוספת ב-31 בחודש".

 

View this post on Instagram

Estamos bien

A post shared by Paulo Dybala (@paulodybala) on

 

18:15: קבוצות רבות ברחבי אירופה נמצאות במשבר קשה ושחקניה מקצצים במשכורות כדי לעבור את משבר הקורונה בשלום. שחקני ברצלונה, שכמה מהם עם המשכורות הגבוהות ביותר ביבשת, דווקא מסרבים. על פי דייוח ב-ESPN, שחקני בארסה לא מוכנים לקיצוץ של 70 אחוז, אלא הרבה פחות.

 

15:50: בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, החמיא לשחקני קבוצתו ועל הדרך שלח עקיצה למאור בוזגלו, שהודיע על רצונו להילחם בקיצוצי השכר: "שחקנים צריכים לנהוג בהגינות ולא להתעלם ממה שקורה בעולם, אחרת הליגה כולה תקרוס. גאה בהתנהלות ובהתנהגות הבוגרת של השחקנים שלנו בעת הזו שמשמשים דוגמה". (נדב צנציפר).

 

בניון, חוגג ואוחנה ביציע (צילום: ראובן שוורץ)
מרוצה מהשחקנים שלו. חוגג(צילום: ראובן שוורץ)

 

15:18 אחרי שלל סופרסטארים מענפים שונים גם רוג'ר פדרר פתח את הכיס והחלט לתרום למען המלחמה במגפת הקורונה. בפוסט שהעלה לאינסטגרם, כתב הטניסאי השווייצרי כי הוא תורם מיליון פרנק שווייצרי "למשפחות הפגיעות ביותר במדינה". עוד הוסיף פדרר: "אלה זמנים מאתגרים עבור כולם ואף אחד לא צריך להישאר מאחור. יחד נוכל להתגבר על המשבר הזה".

 

View this post on Instagram

These are challenging times for everyone and nobody should be left behind. Mirka and I have personally decided to donate one million Swiss Francs for the most vulnerable families in Switzerland. Our contribution is just a start. We hope that others might join in supporting more families in need. Together we can overcome this crisis! Stay healthy! Dies sind herausfordernde Zeiten für uns alle und niemand sollte zurückgelassen werden. Mirka und ich haben beschlossen, persönlich eine Million Schweizer Franken für die am stärksten gefährdeten Familien in der Schweiz zu spenden. Unser Beitrag ist nur ein Anfang. Wir hoffen, dass sich andere anschließen, um noch mehr bedürftige Familien zu unterstützen. Gemeinsam können wir diese Krise überwinden! Bleibt gesund! Nous vivons une période difficile pour nous tous et personne ne doit être laissé pour compte. Mirka et moi avons décidé de personnellement faire don d'un million de francs suisses aux familles les plus défavorisées en Suisse. Notre contribution n'est qu'un début. Nous espérons que d'autres se joindront à nous pour aider encore plus de familles dans le besoin. Ensemble, nous pouvons surmonter cette crise! Restez en bonne santé!

A post shared by Roger Federer (@rogerfederer) on

הפוסט של פדרר

 

14:05: נשיא הוועד האולימפי הבינלאומי תומאס באך פתח היום (רביעי) את הדלת לאפשרות לכך שהמשחקים האולימפיים בטוקיו יתקיימו בתחילת 2021. באך הוסיף שהמשחקים האולימפיים לא יוגבלו לחודשי הקיץ. באך הוסיף שההחלטה על המועד החדש תתקבל "בהקדם האפשרי" וחשף כי הארגון יקיים מחר שיחות עם התאחדויות הספורט של כל 33 ענפי הספורט הנמצאים בתוכנית טוקיו 2020.

 

באך תיאר את דחיית המשחקים "פאזל ענק וכל יצירה צריכה להתאים. כולם יצטרכו להקריב כדי להבטיח את ההצלחה של המשחקים. אם מוציאים חתיכה אחת, כל הפאזל נהרס". באך התעקש כי אין לו חרטות על אופן הטיפול במשבר וטען שמספר הולך וגדל של מקרים באפריקה אילצו את הוועד האולימפי לפעול. באך גם הודה כי ביטול היה על השולחן, אך סייג: "היה ברור מאוד שזה לא אמור להיות משהו שנעדיף בשום צורה". (אורן אהרוני)

 

תומאס באך ועד אולימפי (צילום: AFP)
תומאס באך, נשיא הוועד האולימפי הבינלאומי(צילום: AFP)

 

12:00: הפועל באר שבע ביקשה משחקניה והצוות המקצועי לקצץ 30 אחוז בשכר. הבקשה הועברה לקפטן,מיגל ויטור שהודיע על כך ליתר חבריו לקבוצה. המאמן יוסי אבוקסיס כבר הסכים לקיצוץ, כמו גם מאמן הקבוצה לשעבר, ברק בכר, שמקבל את שכרו מהמועדון בשל פיטוריו. (שי מוגילבסקי)

 

שחקני באר שבע חוגגים (צילום: ראובן שוורץ)
שחקני באר שבע בימים שמחים יותר(צילום: ראובן שוורץ)

 

ארגון האוהדים של ב"ש עם שלט תודה לצוותי הרפואה מול בית החולים סורוקה

 

10:24: האלופה האולימפית לשעבר בהתעמלות סווטלנה חורקינה סיפקה התבטאות חריגה בעקבות הדחייה של האולימפיאדה. הרוסייה בת ה-41 טוענת שדחיית המשחקים הגיעה בצדק. "זה עונש מאלוהים", היא אמרה לעיתון המקומי "ספורט אקספרס". "זה ידוע שאלוהים מגן על המדינה שלנו, ואיך שאני רואה את זה הכל קרה בגלל רוסיה והדברים שעשו לספורטאים שלנו. זו הזדמנות עבורם לקבל זיכוי ולהתחרות כשווים באולימפיאדה".

 

8:35: שחקני מכבי נתניה והצוות המקצועי הגיעו לסיכום עם הנהלת המועדון על קיצוץ של 30 אחוז בשכרם, כך הודיעה הקבוצה הבוקר (רביעי). "הליך הקיצוץ היה מורכב, כלכלית ונפשית. אנו בטוחים שכולנו חזקים ומאוחדים". הקפטן אלמוג כהן: "רוצה להודות לשחקנים ולהנהלת המועדון שעשו מאמץ משותף". (שמעון אלבז)

 

סווטלנה חורקינה (צילום: AP)
"הכל קרה בגלל רוסיה". סווטלנה חורקינה ב-2004(צילום: AP)

 

7:46: כוכב ה-NBA קארל-אנתוני טאונס פירסם סרטון חושפני באינסטגרם, בו הוא הודיע שאמו חלתה בקורונה, מצבה הידרדר והיא נמצאת בתרדמת: "המחלה אמיתית ומסוכנת, הישארו בבית".

 

6:00: קיצוצי השכר בקבוצות בכל אירופה לא מפתיעים אף אחד, אבל נראה שקבוצת הכדורסל של ברצלונה הפכה את העניין לקיצוני. על פי "מונדו דפורטיבו", בארסה ביקשה משחקני לקצץ לא פחות מ-70 אחוז ממשכורתיהם. המטרה של המועדון היא לא לפטר אף עובד, אך מצד שני לקצץ בשעות שלהם.

 

2:00: לאחר דחיית האולימפיאדה, הוחלט כמובן להפסיק את מסע הלפיד ברחבי יפן, מכיוון שהמשחקים כבר לא יתקיימו בקיץ הקרוב והמארגנים גם רוצים למנוע התקהלויות נוספות, כדי לבלום את התפשטות וירוס הקורונה. עם זאת הלהבה האולימפית תמשיך להישאר ביפן עד לפתיחת המשחקים בשנה הבאה.

 

ניקולה מירוטיץ' מול אנתוני רנדולף (צילום: EPA)
צעד דרסטי של ברצלונה. מירוטיץ' כשעוד שיחקו כדורסל(צילום: EPA)
 

 

1:00: איגוד השחייה העולמי (FINA) הודיע כי הוא יחפש תאריך חלופי לאליפות העולם שאמורה להיפתח ב-16 ביולי עד 1 באוגוסט בעיר פוקואוקה ביפן. "המטרה העיקרית של FINA היא להבטיח את ההצלחה של האירוע תוך התחשבות בספורטאים שיתמודדו ברמה הגבובהה ביותר". על הפרק הקדמתו במספר חודשים, או דחייתו בשנה.

 

1:00: הטניסאי נובאק ג'וקוביץ הביע את תמיכתו בתושבי איטליה במהלך המשבר הקשה שעובר על המדינה. הסרבי כתב בסטורי: "איטליה היקרה, גם אם אתם עוברים תקופה קשה מאוד, דעו שאתה לא לבד במצב הזה. הישארו חזקים ואמיצים, בטוחים, בריאים ומאוחדים. הכל יהיה בסדר".

 

00:00: קפטן ריאל מדריד סרחיו ראמוס הודיע שהוא וחבריו לריאל מדריד תרמו כסף כדי שמטוס עמוס בציוד רפואי יגיע ביום שישי לספרד, אחת הנפגעות הקשות ביותר מהנגיף: "כולנו חייבים לעזור".

 

ג'וקוביץ' בפעולה (צילום: EPA)
"הישארו חזקים ואמיצים". ג'וקוביץ'(צילום: EPA)

 

00:00: גם לאו מסי הצטרף לרשימת הספורטאים הארוכה שתורמת מכספה למען המלחמה בנגיף הקורונה. הפרעוש החליט לתרום מיליון אירו, שיתחלקו בין שני בתי חולים, אחד בברצלונה והשני ברוסאריו שבארגנטינה, עיר הולדתו.

פורסם לראשונה 25/03/2020 06:43

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים