שתף קטע נבחר

בפרמייר-ליג מתכננים: מכונה לבדיקת קורונה בכל אצטדיון

דיווח ב"מירור": ראשי המועדונים מקווים לחזרה מהירה למגרשים והעלו רעיון מהפכני. נשיא הליגה רוצה לחזור לפעילות כבר בחודש הבא ולסיים את העונה תוך 56 יום

מכונות לבדיקת קורונה בכל אצטדיון - זה הרעיון המהפכני, לפחות לפי דיווח הבוקר (שישי) ב"מירור", שהציעו ראשי המועדונים בפרמייר-ליג על מנת שיוכלו להקדים את החזרה למגרשים ולסיים את הליגה.

 

על פי הפרסום, כל המועדונים ירכשו את הציוד ויבצעו לשחקנים ולצות המקצועי בדיקות קורונה במתחם האימונים. כך כל מועדון יוכל לבצע מעקב צמוד וקפדני כדי שהליגה תחזור לפעילות בחודש הבא.

 

קלופ והנדרסון (צילום: EPA)
מתי ליברפול כבר תוכתר כאלופה? קלופ והנדרסון(צילום: EPA)

 

בכל מקרה, נשיא הפרמייר-ליג הודיע כי הליגה לא תחזור לפני ה-15 במאי. אחת ההצעות היא לערוך "מיני טרום עונה" של מספר שבועות ולחזור לשחק כדורגל באופן רשמי ביוני. על פי פרי, העונה תוכל להיות מושלמת ב-56 יום מהרגע בו יתקיים המשחק הראשון.

 

למרות הכל, עונת 2019/20 לא תחודש עם קהל ביציעים. המועדונים חוששים בעיקר מהפן הכלכלי וההפסדים הגדולים ולכן הם אלה שחותרים לחזרה לפעילות.

 

בעוד שבוע בדיוק צפוי הדיון הבא בין ראשי הליגה והמועדונים, אז ייבחנו מספר תרחישים אפשריים וידונו בתאריכים פוטנציאליים לחידוש העונה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
מוחמד סלאח וריקרדו פריירה
צילום: רויטרס
מומלצים