שתף קטע נבחר

"אינטר, מנצ'סטר יונייטד וניוקאסל רוצות את וידאל"

קשר ברצלונה מבוקש על ידי שלושת המועדונים, ונראה כי ההתלבטות שלו היא בין הנראזורי למועדון האנגלי שנקנה לאחרונה על ידי סעודים

ארתורו וידאל צפוי לעזוב את ברצלונה בקיץ הקרוב. הקשר הצ'יליאני בן ה-32, שלא מצא את מקומו העונה, מחוזר על ידי אינטר, מנצ'סטר יונייטד וגם ניוקאסל, כך מדווח "מונדו דפורטיבו" הספרדי.

 

על פי הפרסום, וידאל לא בטוח מה צופן העתיד של יונייטד, בעוד ניוקאסל, בטח אחרי שהמועדון נקנה לאחרונה על ידי יורש העצר הסעודי, הולכת לכיוון חיובי, כאשר מאמנו של הצ'יליאני כשזה שיחק ביובנטוס, מקסימיליאנו אלגרי, מועמד להגיע אליה.

 

ארתורו וידאל (צילום: getty images)
וידאל. מיצה בברצלונה(צילום: getty images)

 

מנגד, גם ההצעה של אינטר קורצת לווידאל, שמכיר מצוין את הליגה האיטלקית מארבע עונותיו ביובה, איתה זכה בארבע אליפויות רצופות (2015-2011), ופעם אחת בגביע (2015). בנוסף, אנטוניו קונטה, שאימן את הקשר גם כן ששיחק בגברת הזקנה, עומד על הקווים של הנראזורי, מה שמוסיף להתלבטות שלו.

 

החוזה של וידאל בברצלונה מסתיים בקיץ 2021, ודי ברור שברצלונה תנסה להרוויח עליו כמה שתוכל, מכיוון שבינואר הוא יוכל לסכם על מעבר בתום עונת 2020/21 ללא עלות לאיזה קבוצה שירצה.

 

וידאל מעולם לא שיחק באנגליה. הוא החל את הקריירה שלו בקולו-קולו הצ'יליאנית, המשיך לבאייר לברקוזן, יובנטוס, באיירן מינכן ומ-2018 הוא משחק בקאמפ נואו.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
ארתורו וידאל, לאו מסי
צילום: רויטרס
מומלצים