שתף קטע נבחר

"קהל מזויף": הרעיון המהפכני של קבוצות הפרמייר-ליג

דיווח: ברייטון ואחרות שוקלות להשמיע באצטדיונים קולות עידוד של אוהדים ממשחקים קודמים, על מנת למנוע אווירה רדומה מאחר שקהל לא יוכל לצפות במשחקים כשיחודשו בתום משבר הקורונה

באנגליה עדיין מאמינים שהפרמייר-ליג תחודש העונה. מה שבטוח הוא שהמשחקים ייערכו ללא קהל. "טיימס" הלונדוני מדווח היום (שבת) על רעיון מפתיע של מספר מועדונים, כיצד להתגבר על האווירה הרדומה שצפויה לשחקניהם מול אצטדיונים ריקים.

 

"ברייטון הוא אחד ממועדוני הפרמייר-ליג שערכו כבר דיונים בנושא, ומעוניין שבאצטדיון שלו יושמע קולות עידוד במערכת ההגברה ממשחקים שכבר נערכו", נכתב בטיימס.

 

ליבפרול מול נוריץ' (צילום: Getty Images)
אוהדי ליברפול. רעיון מעניין(צילום: Getty Images)

 

כמו כן, המועדונים שוקלים לכסות את הכיסאות הריקים אותם מצלמות הטלוויזיה יצלמו במהלך המשחקים, ולא מן הנמנע שהם יכוסו בשלטי פרסום רבים, מאחר שאלה יכולים להניב לקבוצות לא מעט כסף, בטח לאור העובדה שהציבור צמא לצפות במשחקים דרך הטלוויזיה, ולכסות בצורה מסוימת את ההפסדים הכספיים שנערמים בכל יום שעובר.

 

כזכור, תאריך היעד הראשון לחזרה לפעילות באנגליה עם פרוץ משבר הקורונה היה ה-3 באפריל. לאחר מכן כשכולם הבינו כי מדובר ביעד לא הגיוני, דיברו על סוף החודש, אולם אחרי ישיבת דירקטוריון שנערכה אתמול, התאריך החדש עליו סוכם הוא ה-8 ביוני.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
אוהדי ליברפול
צילום: רויטרס
מומלצים