שתף קטע נבחר

ארתור: "תמיד יש שמועות, רוצה להישאר בברצלונה"

הקשר, ששמו נקשר עם מעבר ליובנטוס, שלל את האופציה כי יעזוב את הקאמפ נואו: "זה המקום שתמיד רציתי להיות בו". יונייטד וארסנל רוצות את בן ידר, אברטון במירוץ אחרי חאמס וטודיבו

 

ארתור לא יגיע ליובנטוס, שאליה נקשר שמו בימים האחרונים, או לכל קבוצה אחרת שמעוניינת בו. כך הצהיר קשר ברצלונה בראיון שפורסם היום (רביעי) ב"גאזטה דלו ספורט" האיטלקי.

 

“תמיד היו שמועות", אמר ארתור. "כבר החלטתי שאני רוצה להמשיך גם בעונה הבאה בברצלונה. אני רגוע, מרגיש מצוין ומודה למועדון ולצוות האימון שמאמין בי, זו הסיבה העיקרית לכך שאני מעוניין להישאר פה".

 

לאו מסי (צילום: רויטרס)
נשאר בבארסה. ארתור חוגג עם מסי(צילום: רויטרס)

 

"זה מחמיא שיש הצעות ממועדונים גדולים", הוסיף ארתור. "אבל אני רוצה לשחק בבארסה עוד שנים ארוכות. זה המקום שתמיד רציתי להיות בו ואני רוצה לשחק במועדון הזה עוד שנים רבות. בכל יום אני מרגיש יותר ויותר נוח, כיף לי כאן”.

 

פוגבה יעזוב בקיץ את יונייטד?

שמו של פול פוגבה ממשיך להיות בכותרות הראשיות בצהובונים. הפעם נטען כי מנצ'סטר יונייטד תעשה הכל כדי למכור אותו - כנראה לריאל מדריד - כדי ללהצליח להתאושש מהנזקים הכלכליים של מגפת הקורונה.

 

פול פוגבה (צילום: AFP)
שוב בכותרות. פוגבה(צילום: AFP)

 

יונייטד, על פי פרסום ב"ל'אקיפ" הצרפתי, מעוניינת בחלוץ מונאקו וויסאם בן ידר שמבוקש גם על ידי מיקל ארטטה בארסנל. התותחנים, כידוע, עשויים להיפרד בקיץ מפייר אמריק אובמיאנג. ב"סאן" טוענים כי ארסנל תמכור אותו ב-30 מיליון ליש"ט בלבד.

 

מנגד, אברטון של קרלו אנצ'לוטי מתכוונת דווקא לפתוח את הכיס. "במונדו דפורטיבו" מדווחים כי הם במירוץ לצירוף חאמס רודריגס מריאל מדריד ואילו ב"דיילי מייל" נטען כי גם שמו של ז'אן קלייר טודיבו מברצלונה עלה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים