שתף קטע נבחר

סוער ביובנטוס: "ראביו פתח בשביתה איטלקית"

באיטליה מדווחים כי הקשר הצרפתי לא אהב את החלטת המועדון שלא לשלם את שכר השחקנים מחודש מרץ ועד סיום העונה: "היעדרותו מתחילה לעצבן את הקבוצה". וגם: הטרייד בין יובה לברצלונה

 

אדריאן ראביו ממשיך לעלות לכותרות באיטליה, ושוב לא בפן חיובי. הקשר הצרפתי של יובנטוס טרם חזר לאימוני קבוצתו, ועל פי דיווחים באיטליה לא עשה זאת מסיבה מוצדקת.

 

על פי הפרסומים השונים, ראביו למעשה החל בשביתה איטלקית כמחאה על הקיצוץ בשכר, וכל זאת בעצת אמו (המשמשת גם כסוכנת שלו). הצרפתי לא אהב את ההחלטה של המועדון שלא לשלם לשחקנים שכר על חודשים מרץ, אפריל, מאי ויוני, בשל התפרצות נגיף הקורונה (אם יחזרו, אז יקבלו שכר מהרגע בו ישובו לכר הדשא). "הוא עשה את הבחירה כדי להביע את אי הסכמתו המהדהדת עם הצעד שנקטה יובנטוס", נכתב בתקשורת בארץ המגף, למרות שהוא משתכר לא פחות מ-8 מיליון אירו בעונה.

 

אדריאן ראביו (צילום: AP)
הכל בעצת אמו. ראביו(צילום: AP)

 

"היעדרותו מתחילה לעצבן את המועדון", נטען בתקשורת האיטלקית. "הוא תמיד מוצא דרך שידברו עליו, ולא בהכרח דברים טובים", הוסיפו בכתבה על מעלליו ב"ל'אקיפ" הצרפתי.

 

ויש גם דברים טובים עבור אוהדי יובה. על פי דיווח ב"טוטוספורט" האיטלקי, יובנטוס וברצלונה בדרך להשלמת טרייד בו מעורבים לא פחות משישה שחקנים.

 

שתי הקבוצות מנסות לחסוך בהוצאות ולשם כך החליטו לבצע טרייד, ללא עלות כספית. מיראלם פיאניץ', מתיאו דה שיליו וכריסטיאן רומרו או דניאלה רוגאני יגיעו לקאמפ נואו ואילו בארסה תשלח לטורינו את ארתור, נלסון סמדו וז’אן-קלייר טודיבו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים