שתף קטע נבחר

לאו מסי: "לא נוכל לזכות בצ'מפיונס בצורה בה שיחקנו"

הפרעוש התראיין בספרד והודה כי היכולת של ברצלונה לפני משבר הקורונה לא הייתה מספיק טובה. על הפגרה שנכפתה עליו: "התאמנתי בבית, אבל זה לא אותו דבר כמו לעבוד עם הקבוצה. אולי העצירה הזאת תסייע לנו בהמשך העונה"

כשלאו מסי מתראיין, לא משנה מה הוא אומר, זה תמיד הופך לשיחת היום. הפרעוש דיבר עם התקשורת הספרדית ואמר בין השאר: "אולי עצירת העונה בעקבות הקורונה תסייע לברצלונה, אבל בואו נראה קודם שהמסגרות בהן אנחנו משתתפים חוזרות לפעילות".

 

על העובדה שקבוצתו לא שיחקה טוב לפני היציאה לפגרה המאולצת, כולל ההפסד ב-1 במרץ לריאל מדריד בקלאסיקו 2:0, אמר כוכב ברצלונה בעבר כי ככה היא לא תוכל לזכות בליגת האלופות. בראיון הפעם הוא רצה להבהיר את עצמו: "מעולם לא היה לי ספק בנוגע ליכולת של השחקנים, ואנחנו יכולים לזכות בכל התארים שנשארו, אבל לא בצורה שבה שיחקנו".

 

מסי חוגג (צילום: רויטרס)
מסי. "יכולים לזכות בכל התארים שנשארו"(צילום: רויטרס)

 

מסי גם שיתף על השגרה שלו בזמן הסגר בספרד: "התאמנתי בבית, וזה עזר לי לשמור על כושר למרות שאימונים בבית הם לא אותו דבר כמו אלה עם הצוות המקצועי במתחם שלנו. ברור שהכל היה קשה פסיכולוגית בגלל המצב המוזר, אבל המשפחה שלי תמכה בי. ניצלנו את הזמן יחד לעשות דברים שבדרך כלל אנחנו לא עושים כי הילדים בבית ספר ולנו יש את המחויבויות שלנו".

 

הארגנטיני נשאל גם על האפשרות שחברו לנבחרת, לאוטרו מרטינס, יעבור מאינטר לברצלונה: "אם להיות הוגן, אני לא יודע אם יש מגעים בין הצדדים כרגע, אין לי מושג. כבר אמרתי בעבר שלאוטרו הוא כובש שערים מרשים בעיקר מכיוון שהוא החלוץ המושלם. הוא חזק, יש לו יכולת כדרור מרשימה, הוא כובש שערים ויודע גם להגן על הכדור".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים