שתף קטע נבחר

הבונדסליגה השנייה יצאה לדרך

דקה אחרי דקה: ארבעה משחקים בליגת המשנה התקיימו לפני פתיחת המשחקים בליגה הבכירה. מאמן אוניון ברלין, אורס פישר, לא ידריך את שחקניו מול באיירן מינכן בגלל מות חמו. הייקו הרליך ייעדר מספסל אוגסבורג מול וולפסבורג בגלל הפרת הוראות הבידוד

14:00: ארבעה משחקים כבר התקיימו היום בליגה השנייה בגרמניה, לפני פתיחת המשחקים בליגה הבכירה. בוכום הפתיעה את היידנהיים 0:3. במשחקים נוספים: ארצבירגה - סאנדהאוזן 1:3, יאן רגנסבורג - הולסטיין קיל 2:2, קרלסרואה - דרמשטאדט 0:2.

 

המוליכה ארמיניה בילפלד, הנראית כמועמדת הבכירה לעלות לליגה הראשונה, תתמודד מחר (א') בבית מול אוסנברוק. השנייה שטוטגרט תשחק בחוץ נגד וייסבאדן.

 

אנתוני לוסייה חוגג שער לבוכום (צילום: getty images)
אנתוני לוסייה חוגג שער לבוכום(צילום: getty images)

 

13:00: על אוהדי הקבוצות נאסר אמנם להיכנס למשחקים, אבל אוהדי קרלסרואה מצאו דרך כיצד לעודד את קבוצתם במשחק מול דרמשטאדט בליגה השנייה. הם קיבלו אישור לתלות על גדרות האצטדיון שלטי עידוד וכתבו על אחד מהם "השג בשבת את הניצחון עבור הקבוצה שלך".

 

השלט שניתלה באצטדיון של קרלסרואה (צילום: EPA)
השלט שניתלה באצטדיון של קרלסרואה(צילום: EPA)

מחטאים את הכיסאות באצטדיון של בוכום (צילום: EPA)
מחטאים את הכיסאות באצטדיון של בוכום(צילום: EPA)
 

 

11:09: אוהדי הכדורגל בגרמניה נרגשים לקראת האפשרות המחודשת לצפות בטלוויזיה במשחקי הבונדסליגה החוזרים לפעילות, אבל שני מאמנים לא יוכלו להדריך את קבוצותיהם במשחקים שיתקיימו במחזור הקרוב.

 

אורס פישר, מאמנה של אוניון ברלין, לא יישב על ספסל קבוצתו במשחק מחר מול באיירן מינכן בגלל אבל על מות אביה של אשתו סנדרה. גם מאמנה של אוגסבורג, הייקו הרליך, לא ידריך את שחקניו מהקווים במשחק היום (16:30) מול וולפסבורג בעקבות הפרת הוראות הבידוד.

 

הייקו הרליך (צילום: AP)
הייקו הרליך(צילום: AP)

 

הרליך (48), ,שמונה לתפקידו ב-10 במרץ (10 ימים לפני שהליגה הופסקה), הושעה לאחר שיצא מבית המלון בו שהתה קבוצתו על מנת לקנות משחת שיניים וקרם ידיים בסופרמרקט מקומי. "עשיתי טעות"", הודה המאמן. "אני אמור לשמש דוגמא עבור הציבור".


פורסם לראשונה 16/05/2020 11:25

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: getty images
אנתוני לוסייה, בוכום
צילום: getty images
מומלצים