שתף קטע נבחר

מחממות מנועים: ערב ההשקה של מאגמה צ'אלנג'

ערב ההשקה של מסע מאגמה צ'אלנג' הפגיש בין מאות נשים שיצאו למסע של פעם בחיים. נרגשות ומאושרות לפגוש את החברות הן העלו זכרונות ושמעו על היעד הבא - פורטוגל

ערב ההשקה של מאגמה צ'אלנג' היה חגיגה אחת גדולה של נשיות, עוצמה, אהבה חברית ואהבת המסע. מאות נשים הגיעו לערב ההשקה שנערך בשבוע שעבר במטרה לפגוש את החברות הטובות שרכשו במסע אליו יצאו.

 

"המסעות ממלאים בעוצמה שלהם, הם מאפשרים לך לצאת מהשגרה ולתת לעצמך מתנה מדהימה", סיפרה אחת המשתתפות וסיכמה במשפט את אחת הנקודות המרכזיות של מסע השטח הנשי מאגמה צ'אלנג'.

 

רוצה להצטרף? ערב ההשקה יעשה לך חשק - הצטרפי כבר עכשיו למאגמה צ'אלנג'

 

 

עוד על מאגמה צ'אלנג'

מאגמה צ'אלנג' הוא מסע שטח איכותי המיועד לנשים שרוצות להתמודד עם אתגרים ומאמינות שהן יכולות. זאת השנה השלישית שבה מתקיים הפרויקט - לפני שנתיים יצאו המשתתפות אל מקורות הנילוס שבאוגנדה,

בשנה שעברה הן יצאו לארמניה וביקרו גם בחבל נגורנו קראבך, והשנה יצאו הנשים שיבחרו לצאת, למסע בעקבות מגלי עולם, אל פורטוגל הקסומה והמיוחדת.

 

המסע לפורטוגל ישלב נהיגת שטח, לינות מיוחדות, פעילויות אתגריות, מפגש עם אוכלוסייה המקומית, וכמו תמיד במאגמה: גם תרומה לקהילה המקומית. המסעות עצמם יתקיימו בחודשי הקיץ והסתיו (יולי-אוקטובר) וכל מסע נמשך 9 ימים. אחד המסעות מותאם לנשים דתיות ושומרות מסורת.

 

אבל לא כל אחת מתקבלת: מאגמה הוא מסע בוטיק שבוחר את המשתתפות שלו בקפידה. אחרי שנרשמים מגיעים ליום כיף חוויתי שיתקיים בארץ בחודש מאי. מבין הנשים שיגיעו ליום כיף יבחרו המתאימות ביותר שיוזמנו להצטרף למסע עצמו.

זה אולי המקום לציין כי בשנה שעברה הגיעו 500 נשים ליום המיונים של מאגמה, רק 150 מתוכן נבחרו בסופו של דבר לצאת למסע.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איה בן עזרי
חוויה של פעם בחיים
צילום: איה בן עזרי
מומלצים