שתף קטע נבחר

צ'אלנג' 13 יוצא לדרך

תכף בר מצווה ואתם שוברים את הראש? מחפשים חוויה מיוחדת לציון המאורע? צ'אלנג' 13, מסע שטח חווייתי לבני נוער ולהוריהם לרכס הפירנאים, הוא התשובה עבורכם

דמיינו את הרגעים: אתה והבן שלך לאור מדורה, את והבת מגיעות לפסגה, הבוקר נסעתם בג'יפים בשטח, מחר תעשו יחד רפטינג - נשמע כמו חלום? למעשה, אלו הן רק חלק מהחוויות שתוכלו לעבור יחד במסגרת צ'אלנג' 13 - מסע שטח חוויתי לבני ובנות מצווה ומשפחתם.

 

צ'אלנג' 13 הוא מסע של התבגרות וצמיחה, מסע של חיבור בין ילדים והורים, מסע של טבע, אתגר והרפתקה, מסע שמעניק משמעות ותוכן למושג "בני מצווה". המסע יוצא באוגוסט 2013 אל רכס הפירנאים שבספרד.

 

מסע מלא הרפתקאות (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
מסע מלא הרפתקאות(צילום: shutterstock)

 

מה מיוחד בצ'אלנג' 13?

אופניים, רפטינג, הליכות רגליות, נהיגה בג'יפים, פארק חבלים, האכלת בעלי חיים בטבע, משימות, ניווטים וטקס בר מצווה מרגש. כל אלה הם רק חלק מהפעילויות שיתקיימו במהלך המסע שמציע חוויות של טבע, אתגר והרפתקה אשר בני נוער בגילאי העשרה בד"כ רק חולמים או קוראים עליהם.

 

זהו מסע שמזמן הרפתקה ייחודית להורים ולבני המצווה, ובשונה מטיולים אחרים המיועדים לגילאים אלה, משלב גם משמעות וערך מוסף למושג "בני מצווה".

 

פעילויות משותפות ללא הפסקה (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
פעילויות משותפות ללא הפסקה(צילום: shutterstock)

 

דורון ניר, מנהל השיווק של חברת אופיר טורס מסביר, "הורים לילדים בגילאי בר מצווה מחפשים מסעות מיוחדים, שיטביעו חותם ויישארו בזיכרון המשפחתי כחוויה חד פעמית ויוצאת דופן. לא תמיד מתאפשר להורים לארגן את כל ההפקה הזאת בעצמם, מה גם שחלק מהפעילויות שיתקיימו במסע זה - לא ניתן לארגן לבד. ברור לנו שהקהל שייצא לצ'אלנג' 13 הוא קהל איכותי, שלא מעוניין בהכרח "לעבור" שלוש ארצות בשבוע, אלא הורים שמחפשים חוויה מיוחדת, שמחברת טבע, אתגר, שטח ובעיקר- מחברת בינם ובין הילדים שלהם. בדיוק למען האנשים האלה, הקמנו את צ'אלנג' 13".

 

המסע הוא בן 7 ימים ויוצא אל רכס הפירנאים וכאמור, משלב פעילויות אתגריות, נופים מרהיבים, לינת שטח (בחלק מהלילות), הפקות מיוחדות, טרקים רגליים, תכנים יהודיים, היכרות עם התרבות המקומית, פעילות קהילתית, טקסי התבגרות, תכנים אקולוגיים, ניווט, ספורט, משימות ועוד המון הפתעות. בכל מסע ישתתפו מדריך ישראלי, מדריך מקומי, צוות הפקה ישראלי ורופא צמוד.

 

הפקות מיוחדות במינן (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
הפקות מיוחדות במינן(צילום: shutterstock)

 

מנחם עבדי, מנכ"ל חברת מאגמה מסביר את הבחירה ברכס הפירנאים: "רכס הפירנאים הוא פנינת נוף מיוחדת במינה, שבתוכה ניתן לקיים מגוון עצום של פעילויות, כגון פעילויות חבלים, רפטינג, אופניים וכו'. לכל אלה, נוסיף את הדברים המיוחדים שלנו- הפקות ולינות בשטח, הליכות רגליות, ניווטים ועוד המון פעילויות שנתפרו במיוחד להורים וילדים. צוות שלם של ארגון והפקה יוצא למסע יחד עם ההורים והילדים כדי להפיק את כל הפעילויות בשטח וכל אלה הופכים את צ'אלנג' 13 למסע המושקע, האיכותי והייחודי ביותר שהיה בארץ לבני נוער".

 

את המסע מתכננים ומובילים אנשי השטח והמפעילים הטובים והמקצועיים ביותר בתחומם, בשילוב עם אנשי מקצוע מתחום ההדרכה, הזהות היהודית והתרבות העברית. לכל מסע יתלווה גם רופא מהארץ, שמלווה את המשלחת לאורך כל הדרך".

 

לחוות את הטבע הבראשיתי  (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
לחוות את הטבע הבראשיתי (צילום: shutterstock)
 

 

ההשתתפות במסע צ'אלנג' 13 פתוחה בפני בני מצווה (בנים ובנות) ובני משפחותיהם (הורים, אחים וכו'). ההרשמה התחילה בימים אלה, בואו לקחת חלק בהרפתקה .

 

  • פרטים נוספים בטלפון: 039796047 או במייל: challenge13@magmaoffroad.com חפשו אותנו גם בפייסבוק: challenge13

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
לגלות את הטבע מחדש וביחד
צילום: shutterstock
מומלצים