שתף קטע נבחר

פסח על השלג: המלצות לחופשת סקי משפחתית

איך הופכים את חופשת הפסח הארוכה לזמן איכות משפחתי עם חוויות שתזכרו לכל החיים? לוקחים אותם לחופשת סקי כמובן. התאריך המאוחר יחסית של החופשה הופך אותה לזמן מושלם לצאת לסקי עמוס פחות, יקר פחות, והרבה יותר כיף. איך בוחרים את היעד המושלם ומה כדאי לקחת בחשבון?

בשיתוף SkiDeal

 

כילדים, חיכינו לחופשת פסח מביה"ס בקוצר רוח. אבל מאז שהפכנו להורים, שלושת השבועות החופשה מבתי הספר והגנים דומים יותר לחזרה לימי העבדות.  אז אם בשנים האחרונות ביליתם את חופשת הפסח המשפחתית שלכם בעמידה בתורים להצגות ילדים, במריבות במושב האחורי של הרכב בפקקים, ובתהייה אם מי שקרא לו חג החירות בעצם צחק לכולנו בפנים, כדאי שתצטרפו לטרנד שהולך וצומח בקרב המשפחות הישראליות - חופשת סקי משפחתית באירופה בחופשת הפסח. 

 

סקי עם הילדים (צילום: shutterstock)
זמן איכות משפחתי בשלג. סקי עם הילדים(צילום: shutterstock)
 

השנה, פסח מגיע מאוחר יחסית - החופשה מבתי הספר והגנים היא בתאריכים 28-11 באפריל - אבל אתרי הסקי, הממוקמים גבוה ממשיכים ליהנות משלג משובח, תנאי גלישה מצוינים ויתרונות שהופכים את הרעיון של חופשת סקי משפחתית בפסח לאטרקטיבי יותר מתמיד:

 

• שלג: השנה עונת הגלישה נפתחה בסערות שהשאירו את האתרים עמוסים בשלג, כך שלמרות

שהאתרים מתוכננים להיסגר לגלישה בתחילת מאי, השלג צפוי להישאר לחגוג לפחות עד יולי.

 

• מחיר: למרות שמחירי הטיסות מתייקרים לקראת פסח, בסביבות חודש אפריל מחירי המלונות באתרי הסקי מתחילים לרדת, כך שבסך הכל מחירי החופשות שומרים על הטווח הנוח שלהם.

 

• מזג אוויר: הטמפרטורות מתחילות לאט לאט לעלות, והשמש החמימה הופכת את כל חוויית ההתמודדות של הילדים עם השלג לנעימה יותר, אבל לא מפריעה לשלג לכסות את המסלולים.

 

• נוחות: עוד לא כולם עלו על האטרקטיביות של חודש אפריל, לכן המסלולים לא עמוסים בגולשים שיפריעו לכם לתרגל את מיומנויות הגלישה שלכם, תתקלו בפחות תורים למעליות ובפחות פקקים בדרך לאתר.

 

קייטנות גלישה לילדים בעברית

לחופשת סקי משפחתית יש את כל הכלים לגרום ללב שלכם לפעום מהתרגשות, לשרירי החיוך שלכם להיתפס ולחזה שלכם להתנפח בגאווה כשאתם צופים באפרוחים שלכם טסים על המסלולים במקצועיות.

 

קייטנת סקידיל (צילום: עדן אליעז עבור SkiDeal)
קייטנת גלישה של SkiDeal. לצפות באפרוחים טסים על המסלולים(צילום: עדן אליעז עבור SkiDeal)
 

חברות תיירות שונות מציעות מסגרות נוחות לילדים, המזמינות אתכם להפקיד אותם בידי המדריכים בבוקר, לצאת לעוף על המסלולים ולחזור לאסוף אותם אחר הצהריים. הקייטנות כוללות הדרכות גלישה מקצועיות התואמות את הגיל ואת רמת הגלישה שלהם, לצד פעילויות חווייתיות עם צוות מקצועי. בחלק מהמסגרות תוכלו לבחור בהדרכה וליווי בעברית, שיהפכו את תהליך הלמידה נוח ופשוט יותר.

 

איך לבחור את היעד הנכון?

לפני שאתם סוגרים חופשת סקי משפחתית, ודאו שאתם בוחרים אתר שמתאים למשפחות. בדקו האם מרחב הגלישה מבטיח מסלולים ידידותיים גם לקטנטנים, האם העיירה מציעה אטרקציות משפחתיות לשעות שאחרי הגלישה והאם המלונות מבטיחים חדרים נוחים למשפחות, חדרי משחקים לילדים וספא עם אטרקציות לקטנטנים.

 

סקי עם הילדים (צילום: shutterstock)
לבדוק שהאתר מתאים למשפחות. סקי עם הילדים(צילום: shutterstock)
 

השנה, בגלל שפסח מגיע רק לקראת סוף אפריל, מומלץ לכוון את חופשת הסקי המשפחתית לאתרים הגבוהים:

 

ואל טורנס

העיירה המבוקשת ביותר בצרפת ומהמבוקשות בעולם, המשתייכת למרחב הגלישה המחובר הגדול בעולם (600 ק"מ של מסלולים מחוברים), ממוקמת ב-2,300 מטרים מעל פני הים. העובדה כי מדובר בעיירת הסקי הגבוהה ביותר באירופה מאריכה את עונת הסקי ומבטיחה שלג טבעי ומשובח לאורך זמן.

 

העיירה מציעה מגוון אינסופי של מסלולים, ביניהם גם מסלולים ידידותיים למתחילים ומשפחות, מלונות נוחים ואינסוף אטרקציות שיבטיחו לכם זמן איכות משפחתי משובח ומלא אקסטרים.

 

לז ארק 1950

העיירה הצרפתית, הממוקמת בגובה 1950 מטרים, עטופה באווירה קסומה, רחובות נקיים ממכוניות, אטרקציות ומלונות ידידותיים למשפחות וגישת ski in/out מכל פינה. מרחב ה- paradiski - ממרחבי הגלישה המובילים בצרפת, קיבל את הכינוי "גן עדן לגולשי סקי" בזכות 425 ק"מ של מסלולים בין העצים, שלוש פסגות גבוהות מ-3000 מטרים, שני סנופארקים ונוף מטורף.

 


אווירה קסומה. לז ארק ()
אווירה קסומה. לז ארק
 

Hintertux Glacier

מהקרחון הינטרטוקס האוסטרי, הממוקם בגובה 3,250 מטרים מעל פני הים, תוכלו להשקיף כמעט על כל חבל טירול. הגובה של הקרחון מבטיח שלג לאורך כל השנה, מרחב נוח לגלישה לכל הרמות ומסלול מעגלי שנמשך יותר מ-12 ק"מ ומספק חוויה בלתי נשכחת.

 

Tignes

העיירה הצרפתית טין, הממוקמת בגובה 3,000 מטרים ומאפשרת גישה לפסגה בגובה של 3,450 מטרים, היא עיירה קסומה על גדות האגם המציעה בנוסף לחוויית הגלישה המפוארת תפריט אטרקציות אינסופי לכל המשפחה.  

 

לסיכום, חופשת סקי משפחתית היא המינון המושלם בין זמן איכות משפחתי, נוף עוצר נשימה וזמן חופשי שבו הילדים בקייטנות וההורים קורעים את המסלולים ומרוקנים את הפלאסק. שרפו את החמץ ובואו.  

 

בשיתוף SkiDeal

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
חוויות לכל החיים. פסח על השלג
צילום: shutterstock
מומלצים