שתף קטע נבחר

שלג עד יולי: 5 אתרי סקי שווים בצפון אמריקה

באמריקה כמו באמריקה - הכל בגדול. וכך גם נראים אתרי הסקי של האמריקנים - אולי לא מתוחזקים בדייקנות דומה לזו של אתרי הסקי באירופה, אבל מרשימים ומאתגרים לא פחות. קבלו חמישה אתרי סקי שווים שיאפשרו לכם ליהנות מהערים הגדולות והנוצצות של צפון אמריקה וגם לכבוש את המורדות - והכל באותה חופשה

בשיתוף SkiDeal

  

Mammoth Mountain - קליפורניה

5 שעות נסיעה מלוס אנג'לס, 6 שעות נסיעה מסן פרנסיסקו

השם של האתר הזה הוא רק טיזר למה שקורה שם במציאות. Mammoth (ממותה) הוא אתר ענק שמוקף בעשרות אגמים צלולים, מפלים, יערות ורכסי הרים המציעים פסגות גבוהות במיוחד. הפסגה הגבוהה שבהן נישאת לגובה של 3,370 מטרים, ומבטיחה עונת גלישה שמתחילה בתחילת נובמבר וממשיכה עד יולי.

 

MAMMOTH (צילום: shutterstock)
פסגות גבוהות במיוחד. Mammoth(צילום: shutterstock)
 

הנופים עוצרי הנשימה, העיירה בתחתית ההר המציעה כל מה שגולשים צריכים ומסלולי הגלישה שמתאימים לכל הרמות מבטיחים הנאה צרופה גם לגולשים מנוסים וגם למי שעושה את צעדיו הראשונים על השלג. כל אלו הפכו את Mammoth למגרש החורפי הכי מדובר בקליפורניה.

 

Whistler Blackcomb - קנדה

פחות משעתיים נסיעה מוונקובר

אחד האתרים הגדולים ביותר בצפון אמריקה עבר שדרוג משמעותי כשאירח את אולימפיאדת החורף בשנת 2010. היום האתר מכיל יותר מ-200 מסלולי גלישה לכל הרמות, פארקים ואופפיסטים הפרושים על הר וויסלר ועל הר Blackcomb הסמוך, ומציע את אחת ממערכות המעליות המהירות המתקדמות בעולם - למעלה מ-30 מעליות סקי המשנעות לא פחות מ-54,000 גולשים בשעה בממוצע.

 

 Whistler Blackcomb (צילום: shutterstock)
מערכת מעליות מתקדמת. Whistler Blackcomb(צילום: shutterstock)

 

עונת הגלישה הארוכה בוויסלר כוללת 200 ימי גלישה בשנה, ומציעה חוויית שלג יוצאת דופן לצד עיירה מחוספסת עם סצנת שופינג, בילויים וחיי לילה מגוונים.

 

Killington - ורמונט

שעתיים נסיעה מבוסטון, 4 שעות נסיעה מניו יורק

האתר שסוגר קרוב ל-60 שנות פעילות אמנם לא נהנה מנתוני טבע מרהיבים (הפסגה הגבוהה ביותר נמצאת ב-1,293 מטרים), אבל המיקום שלו - מרחק נסיעה של שעות בודדות מניו-יורק, הפך אותו לאחד האתרים האטרקטיביים ביותר בצפון-מזרח ארה"ב.

 

Killington (צילום: shutterstock)
הכי קרוב לתפוח הגדול. Killington(צילום: shutterstock)

 

לאחרונה הושקעו 25 מיליון דולר בפיתוח ושדרוג האתר, שהפכו אותו אטרקטיבי אפילו יותר משהיה: מעליות חדשניות ומתקדמות המקצרות את זמן העלייה למסלולים ושומרות על הגולשים מפני הרוח, מסלולי גלישה נוחים וזורמים יותר, שיטת כרטוס נוחה, קרוב ל-1,500 תותחי שלג לצד צינור לייצור שלג באורך 44,000 מטרים ושדרוג תשתיות שהופך את הגלישה באתר פחות צפופה ויותר נינוחה. חוויית הגלישה בקילינגטון מתאימה לכל רמות הגלישה ומציעה גם סנופארקים עמוסי אפשרויות למי שמחפש דרך לאתגר את עצמו.

 

Heavenly - גבול קליפורניה / נבדה

3 וחצי שעות נסיעה מסן פרנסיסקו, שעתיים נסיעה מסקרמנטו

הוונלי הוא אתר סקי עצום הממוקם מעל גדות אגם טאהו המרהיב ומציע נופים עוצרי נשימה ואווירה רומנטית שהעניקו לו את השם heavenly (שמיימי). האתר נמצא ממש על הגבול בין קליפורניה ונבדה, ובכך הפך לאתר היחיד בארה"ב ששייך לשתי מדינות במקביל. בצידו הנבדי של האתר תמצאו יותר בתי קזינו, ובצידו הקליפורני אווירה רגועה יותר ומלונות קרובים יותר למעליות הגלישה.

 

Heavenly (צילום: shutterstock)
אווירה רומנטית. Heavenly(צילום: shutterstock)

 

האתר העצום מציע כמות גדולה של מסלולי גלישה לכל הרמות, פסגות המגיעות ל- 3,068 מטרים, כיסוי מטורף של תותחי שלג המבטיחים תנאי גלישה נוחים בכל מצב וחיי לילה מצוינים.

 

Big Bear Lake - קליפורניה

שעתיים נסיעה מלוס אנג'לס

הנופים יוצאי הדופן המאפיינים את הביג בר מתגלים כבר בדרך אל האתר בכביש הגישה המכונה Rim of the World Highway (דרך קצה העולם) – 64 ק"מ של נופים פראיים המטפסים לגובה של 2,200 מטרים, וחושפים צוקי ענק, עמק יפהפה ושני אגמים גדולים הנמצאים על פסגות ההרים.

 

 

Big Bear (צילום: shutterstock)
נוף פראי מסביב. Big Bear(צילום: shutterstock)

 

הגדול מבין האגמים הוא ה-Big Bear, כשלצידו עיירה קטנה עם בתים בסגנון אלפיני - הכי קרוב לשוויץ שתמצאו בדרום קליפורניה.  בחורף האגם קופא, ההרים מתכסים שלג והמוני גולשים נוהרים אל האתר כדי ליהנות ממסלולים נוחים לגלישה, פארקים עם פיצ'רים מתקדמים, אזורי למידה מושקעים ומערכת ייצור שלג עצומה המבטיחה שלג משובח בכל זמן נתון.

 

בשיתוף SkiDeal

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
הכי קרובים לערים הגדולות. סקי בצפון אמריקה
צילום: shutterstock
מומלצים