שתף קטע נבחר

5 דברים שאסור להחמיץ בטורונטו

יש לנו חבר שבכל פעם שהוא חוצה את האטלנטי, הוא נותן קפיצה לטורונטו. כשהוא סיפר לנו שאחת הסיבות המרכזיות היא חיי הלילה, היינו חייבים לשמוע עוד

עם כל הכבוד לטיסות במספר שעות חד ספרתי, לפעמים שווה לוותר על הקל"ב לטובת חוויה בווליום אחר. את טורונטו גיליתי לפני יותר מעשור ומאז בכל פעם שאני בקטע של ארה"ב, אני מתחיל בטיסה לטורונטו, כי אני לא מוכן לוותר על קפיצה לעיר הנעימה והמיוחדת הזאת. מה אני עושה שם? את אותם הדברים אבל לאט. ובהרחבה:

 

לא רק להיפסטרים: שוק קנסינגטון

בדרך כלל אני לא משתגע על שילוב שווקים בטיולים בחו"ל. יותר מדי פעמים מדובר בכמה דוכני ירקות, פיצ'פקס ומזכרות שעברו מיתוג מחדש לטובת תיירים שיקנו כל דבר בכל מחיר בתנאי שהוא מוצג כאותנטי. ובכל זאת, אחרי שבטח תקדישו איזה יום לכל המאסט התיירותי בדגש על מגדל CN וכל הסובב אותו, כדאי לכם לעצור בשוק קנסינגטון – פנינת חן שמסתתרת בסביבה התיירותית הזאת. זה לא באמת שוק, אלא יותר אזור היפסטרי-צבעוני, שמלא בגלריות מגניבות, גרפיטי, מופעי רחוב והמון מסעדות וברים שכיף לשבת בהם. אם אתם בעניין של שופינג, שווה לכם להציץ בחנויות הוינטג' שהאזור מלא בהם. אגב, אחרי שביקרתי כמה וכמה פעמים במקום, גיליתי ששוק קנסינגטון אפילו זכה להיקרא אתר מורשת עולמית. בכל מקרה, האזור סוגר אחלה פינה לבילוי של כמה שעות ואם אתם כבר שם, אני ממליץ לעשות גיחה קצרה לצ'יינה טאון שנמצאת ממש ליד. כן, מי היה מאמין, גם לקנדים יש צ'יינה טאון.

 

 

 

טורונטו (צילום: shutterstock)
קו הרקיע של טורונטו, אונטריו, קנדה(צילום: shutterstock)

 

הבנתי, אתם לא אוהבים קינוחים: Sweet Jesus

הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות אחרי שתסיימו לקרוא, זה להיכנס לאינסטגרם. אם אחר כך לא תוסיפו את המקום לרשימת החובה שלכם, משהו פה ממש לא תקין. סוויט ג'יזס היא רשת גלידריות עם שלושה סניפים בטורונטו (בשנה הבאה ייפתח הרביעי), וההמלצה שלי אחרי אינספור ביקורים במקום וניתוח מעמיק של רוב הפריטים בתפריט היא ללכת על... הכל. עצרו עצרו, אני רואה אתכם מגלגלים עיניים "אני בדיאטה", "אני לא כל כך אוהב מתוק" "אני פחות בעניין של קינוחים": תקשיבו, אתם לא צריכים להיות בעניין של קינוחים כדי לרדת מהפסים מול המתוקים המושחתים, המוגזמים והשובבים שהמקום הזה מציע. יש גלידות, עוגות, שייקים וגם קינוחים משפחתיים. למרות שבינינו, המשפחה רק תפריע לכם לגמור אחד כזה לבד.

 

כתובות של שלושת הסניפים:

106 JOHN ST (דאונטאון)

220 YONGE ST. (Eaton Center)

780 QUEEN ST E. ((Eastside

אתר: https://www.sweetjesusicecream.com/

 

 

טורונטו (צילום: shutterstock)
שקיעה בטורונטו(צילום: shutterstock)

 

בר לחובבי כדורסל: The Aviary

לטורונטו אין את יחסי הציבור של ניו יורק, אבל סצנת הלילה בעיר מפתיעה בגדול. ישראלי מקומי חובב בילויים לקח אותי לפני כמה שנים ל-Aviary - אחד הברים היותר שווים בעיר - ומאז אני מקפיד לחזור. הבר ממוקם בשכונת קורקטאון, לא רחוק מטורונטו הישנה בדאונטאון. הוא מספיק גדול כדי שלא תרגישו צפיפות ומספיק קטן שתרגישו את האווירה, אבל בלי תחושת המגניבות המתאמצת שיש לחלק מהברים התיירותיים בערים הגדולות.

 

התפריט מושחת במיוחד, כמו שאוהבים בצפון אמריקה, עם מלא וריאציות של כנפיים, המבורגרים, כריכים, ושטויות אחרות שאוכלים רק בברים. שווה להתעדכן מראש באירועים. בימי שני, למשל, יש ספיישל טריוויה קורע. אגב, אם כבר אתם שם, נסו לתאם הגעה למועד שבו מתקיימת צפיה משותפת במשחק NBA של הראפטורס, עם טירוף אותנטי של אוהדים מתודלקים: זה אפילו יותר טוב מלהיות במגרש. חוץ מזה יש גם מכונות ארקייד, פינבול, והכדורגל ההוא שמסובבים בו ידיות – בקיצור, משחקים שהם כיף רק אם שתיתם מספיק. ואל תדאגו, אתם תשתו.

 

כתובת: 484 Front Street East

אתר: http://aviarybrewpub.com/

 

 

טורונטו (צילום: shutterstock)
כיכר נתן פיליפס בטורונטו, קנדה(צילום: shutterstock)

 

תשקיעו קצת בילדים: מוזיאון האשליות

נכון נכון, סניפים של מוזיאון האשליות קיימים בלא פחות מ-18 ערים בעולם, והוא הפך כבר לסוג של קלישאה תיירותית. ובכל זאת, הסניף בטורונטו שווה ביקור, במיוחד אם יש אתכם קהל צעיר. כמו שאתם בטח יודעים, התפקיד של מוזיאון האשליות הוא להדהים, או לפחות לשעשע אתכם, וזו הזדמנות נהדרת להלהיב גם את הילדים שירוויחו כאן גם חוויה וגם הפסקה מהסמארטפון.

 

המוזיאון מחולק למספר חדרים ובכל אחד יש כל מיני אשליות אופטיות מגניבות בטירוף. אתם תהיו גדולים, תהיו קטנים ובעיקר תצלמו הרבה תמונות שיסבירו הכי טוב את מה שקורה שם. יש גם חדרי משחקים מאתגרים כאלה, שהלוואי ויכולתי לתת לכם טיפים בנוגע לפתרונות אפשריים, אבל מסתבר שאני ממש – אבל ממש – גרוע בהם. כרטיסים עולים 23.50 דולר קנדי למבוגר ו-19.50 דולר לילד. דרך כיפית וחווייתית להעביר שעה-שעתיים.

 

כתובת: 132 Front Street East

אתר: https://museumofillusions.ca/

 

 

View this post on Instagram

Illusions #fun #fooled #mindmelt

A post shared by Tamara Bowman (@tamarabowman) on

 

בלי סוף מים ועצים: Scarborough Bluffs Park

קנדה אולי עושה לכם אסוציאציה של מזג אוויר קשה, אבל מהאביב יש פה יופי של אפשרויות מימיות בדמות חופי אגמים ופארקים פוטוגניים במיוחד. אם יש משהו שלא חסר בעיר הזאת, זה מים ועצים. הפוגה קלה מגורדי השחקים ונסיעה של חצי שעה מזרחה לפארק סקארבורו בלאפס זה משהו שתתקתקו בקלות והתמורה שתקבלו ביעד היא לגמרי פרייסלס. הפארק עצום עם הרבה צוקים שמאפשרים תצפית לא שפויה על אגם אונטריו, וזה ה-מקום לצלם תמונות שהולכות טוב עם שורות משירים. רק עשו לעצמכם טובה ושימו לב איפה נגמר הצוק, כי בכל זאת, יש עוד כמה דברים להספיק בעיר הזו. כשתמלאו את מאגרי הטבע והרוגע, אתם יכולים להמשיך לחוף בלאפרס פארק (Bluffer's Park Beach). זה חוף נהדר, נטול מטקות, שאפילו המקומיים לא שמעו עליו. זה טיול ליום שלם, אבל אם תערכו בהתאם, תוכלו להישאר באזור גם יומיים-שלושה.

 

 

 
 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
שקיעה בטורונטו
צילום: shutterstock
מומלצים