שתף קטע נבחר

גרמניה: יותר ממיליון לינות תיריים ישראלים בשנה

התיירות הישראלית לגרמניה ממשיכה לשבור שיאים. ישראל ניצבת במקום החמישי בעולם בתיירות לגרמניה מבין המדינות שמחוץ לאירופה, בין היתר בשל התחזקות השקל מול האירו. בנוסף לברלין, היער השחור ממשיך להיות מוקד משיכה למשפחות

הישראלים ממשיכים לכבוש את גרמניה. לינות התיירים הישראלים במדינה חצו בשנת 2016 את רף המיליון, ומציבים את התיירות מישראל במקום החמישי בקרב המגיעים לגרמניה מעבר לים. כך עולה מנתונים של לשכת התיירות הגרמנית.

 

השבוע תציג לשכת התיירות נתונים נוספים על התיירות לגרמניה במהלך יריד התיירות הבינלאומי ITB שייפתח ביום שלישי בברלין. מספר לינות הישראלים בשנת 2016 עמד על 1.001 מיליון לינות, גידול של כאחוז בהשוואה לשנת 2015. הנתון אינו כולל לינות במתקני אירוח קטנים שאינם רשומים. נתוני לשכת התיירות הגרמנית מלמדים כי לינות הישראלים נמצאות אחרי מספר הלינות של התיירים מארצות הברית, סין (כולל הונג קונג), נסיכויות המפרץ הפרסי והתיירות מיפן.

  

"גן עדן לקניות וטיולים בטבע" 

לדברי גולדי מולר, מנהלת לשכת התיירות של גרמניה בישראל, המספר המרשים של לינות התיירים מישראל מלמד על הפופולריות הגדולה שלה זוכה גרמניה בשנים האחרונות בקרב הקהל מישראל. "גרמניה הפכה ליעד חשוב מאוד בטיולי משפחות, ולראייה המספר הגדל והולך של ישראלים המבקרים באזורים כמו היער השחור ועורכים טיולים בטבע. גרמניה הפכה גם לגן כעדן לאוהבי הקניות בשל המחירים הנוחים של מוצרים רבים. השער החזק של השקל תורם גם הוא לגידול בתיירות הישראלית לגרמניה", אמרה.

אזור היער השחור. אטרקציה למשפחות (צילום: דני שדה) (צילום: דני שדה)
אזור היער השחור. אטרקציה למשפחות(צילום: דני שדה)

הצמיחה בתיירות הנכנסת לגרמניה בשנת 2016 מאפיינת את כל השווקים, החל בתיירות המסורתית ממדינות אירופה השכנות (שווייץ, אוסטריה, צרפת), דרך ארצות הברית שרשמה צמיחה של יותר מ-2.5% וכלה בתיירות מאסיה. התיירות מסין רשמה גידול של 1.6%, התיירות מקוריאה רשמה גידול של 5.8% ואילו התיירות מהודו רשמה זינוק של 8.1%.

 

ואיך טסים? כל חברות התעופה וכל היעדים בגרמניה

מה עוד צפוי ביריד התיירות ITB 2017 בברלין?

עדכונים נוספים גם בפייסבוק של ynet חופש

 

פטרה הדהופר, מנהלת לשכת התיירות הגרמנית מציינת כי בשנת 2016 נאלצה גרמניה להתמודד עם מספר משברים וקשיים כלכליים החל ממשבר הברקזיט בבריטניה וכלה בביקושים לשווקים אחרים. "אבל הוכחנו שהתשתית המשובחת, השירות הטוב והאדיב המחירים הנוחים ומבחר היעדים האטרקטיביים בגרמניה מעניקים לתיירים מכל העולם ערך מוסף בבואם לבחור את יעד הטיול שלהם".

ברלין (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
ברלין(צילום: shutterstock)

לשכת התיירות של גרמניה פיתחה יישומון מיוחד כדי שתוכלו לתכנן את החופשה שלכם. האפליקציה מאפשרת למצוא במהירות את כל הפרטים על יותר ממאה אטרקציות בגרמניה והיא מיועדת לכלל הטלפונים החכמים. בין היתר ניתן למצוא ביישומון פרטים על מוזיאונים, אתרי נופש וגם מחירים, שעות פתיחה, מסלולי הגעה וכן תלושי הנחה למסלולים מודרכים, שכירת רכב ועוד. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר.

 

ערוץ החופש של ynet יעביר דיווחים שוטפים מיריד התיירות ITB ברלין 2017

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים