שתף קטע נבחר

מההרכבה ועד הצביעה: כך מייצרים מטוס נוסעים

חברת תעופה סינית פרסמה סרטון שבו נראה בהילוך מהיר תהליך הרכבתו של מטוס דרימליינר של חברת בואינג

 

הצצה אל מאחורי הקלעים: חברת התעופה הסינית שיאמן איירליינס פרסמה בעמוד הטוויטר שלה סרטון המתעד את הרכבתו וצביעתו של מטוס בואינג מדגם דרימליינר 787-9, שמצטרף לצי של החברה.

 

המטוס הורכב בארצות הברית במפעל של בואינג בעיר נורת' צ'רלסטון שבדרום קרוליינה. בסרטון רואים כיצד מרכיבים את חלקי גוף המטוס ולאחר מכן את כנפיו של המטוס, שמוצאים מתוך מטוס תובלה ומובלים אל ההאנגר.

מפעל בואינג בארה"ב (מתוך עמוד הטוויטר של שיאמן איירליינס) (מתוך עמוד הטוויטר של שיאמן איירליינס)
מפעל בואינג בארה"ב(מתוך עמוד הטוויטר של שיאמן איירליינס)

 (מתוך עמוד הטוויטר של שיאמן איירליינס) (מתוך עמוד הטוויטר של שיאמן איירליינס)
(מתוך עמוד הטוויטר של שיאמן איירליינס)
 

ייצור המטוס הוא פרי של שיתוף פעולה בין שיאמן איירליינס והאו"ם. בשנה שעברה חתמה החברה על הסכם עם האו"ם שיסייע לקדם את המטרות שלה לפיתוח בר קיימא במסגרת פרויקט "המטרות הגלובליות" (The Global Goals). המדינות המעורבות בפרויקט התחייבו בשנת 2015 לקדם 17 מטרות כדי להפוך את העולם למקום טוב יותר עד שנת 2030.

  

הפרויקט עוסק, בין היתר, במלחמה בעוני, במאבק ברעב בעולם, בשיפור החינוך, עידוד אנרגיה נקייה ומאבק בשינויי האקלים. נשיא החברה, שצוטט באתר של רשת ABC News 4, אמר כי "בזמן שחברות התעופה מטיסות מיליוני נוסעים בכל שנה, שיאמן איירליינס רוצה לסייע לאו"ם לקדם את 17 המטרות בתחום הקיימות".

 

הוא הוסיף כי המטוס, ראשון מסוגו בעולם, משקף את מטרת החברה להפחית את פליטת הפחמן לאוויר. מטוס הדרימליינר 787-9 מפחית ב-20 עד 30 אחוזים את השימוש בדלק ופליטת דו תחמוצת הפחמן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מתוך עמוד הטוויטר של שיאמן איירליינס
להריכב מטוס
מתוך עמוד הטוויטר של שיאמן איירליינס
מומלצים