שתף קטע נבחר

צעיר וצעירה נתפסו מקיימים יחסי מין בשירותי מטוס

השניים, שלא הכירו לפני שעלו למטוס, התנשקו במהלך טיסה מלונדון למקסיקו ונכנסו יחד לשירותים. לפי עדויות נוסעים, האישה הייתה שיכורה. לאחר כן היא התקוטטה עם חברתה. שוטרים חיכו לה לאחר הנחיתה

מטוס של חברת וירג'ין אטלנטיק (צילום: שאטרסטוק)
מטוס של חברת וירג'ין אטלנטיק(צילום: שאטרסטוק)
 

שני צעירים בשנות ה-20 לחייהם נתפסו לקראת סוף השבוע שעבר בשירותים של מטוס וירג'ין אטלנטיק כשהם מקיימים יחסי מין במהלך טיסה מלונדון לקנקון שמבקסיקו. כך דיווח עיתון ה"סאן" הבריטי.

 

טייסת תובעת את חברת התעופה: "הקפטן אנס אותי"

 

לפי הדיווח, האישה, תושבת אנגליה, עלתה למטוס כשהיא בגילופין. היא החלה לשוחח עם צעיר שישב מולה בצד השני של המעבר. לאחר כמה שעות הם החלו להתנשק, ולאחר מכן הלכו זה אחר זו לתא השירותים. "זה היה כל כך ברור", אמר אחד הנוסעים לעיתון הבריטי. "כולם ידעו מה קורה כי היא הייתה מאוד קולנית וגסת רוח".

 

שלוש דיילות החלו לדפוק על דלת השירותים ודרשו מהזוג לצאת החוצה. אנשי צוות נאלצו לפתוח את הדלת השירותים, ושם מצאו את הצעיר עומד עם מכנסיו מופשלים ואת האישה יושבת על האסלה.

 

כמה נוסעים מחאו כפיים ואחרים השמיעו קריאות גנאי בזמן שהשניים שבו למושביהם. הנוסע ניסה לתרץ ואמר כי סייע לנוסעת שחשה ברע. אחת מהדיילות אמרה לו: "אתה באמת רוצה לסכן את החופשה שלך בשביל מין אוראלי?".

 

רק הנוסעת הורחקה מכל טיסות החברה

כמה דקות לאחר מכן הצעירה התקוטטה עם חברתה ונטען כי השליכה משקאות. הטייס ביקש בקשר שאנשי משטרה יחכו למטוס עם נחיתתו במקסיקו, ואכן לאחר הנחיתה שוטרים עלו למטוס וליוו החוצה את הנוסעת, אך לא את הצעיר.

 

מחברת התעופה נמסר: "נציגי הרשויות חיכו למטוס בשל התנהגות פרועה באוויר. ביטחונם ושלומם את הלקוחות שלנו ואנשי הצוות הם בעדיפות עליונה, ואנחנו לא נסבול שום התנהגות שמעמידה זאת בסימן שאלה. הלקוחה שהתפרעה הורחקה מכל טיסות עתידיות של החברה".

 

בחודש אוקטובר האחרון אירעה תקרית אחרת של קיום יחסי מין במטוס כשגבר ואישה נתפסו במהלך טיסה של חברת דלתא איירליינס האמריקנית מלוס אנג'לס לדטריוט. רשת טלוויזיה מקומית בדטרויט WDIV-TV דיווחה אז כי האישה נתפסה מעניקה לגבר מין אוראלי בעת שהשניים ישבו בכיסאותיהם.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: שאטרסטוק
מטוס של חברת וירג'ין אטלנטיק
צילום: שאטרסטוק
מומלצים