שתף קטע נבחר

דיילים ישראלים במצעד הגאווה במנהטן: "מרגישים הכי גאים שיש"

מצעד הגאווה הניו יורקי שחל שלשום במנהטן משך אליו לא מעט אנשים ותשומת לב עולמית. בין הצועדים הגאים היו 10 דיילי אל על שהגיעו במיוחד לעיר בתאריך זה כדי לחגוג גאווה עם תושבי העיר. אחד מהם הוא ברק קריפס שכבר הפך לכוכב בשנה האחרונה. כך נראה האירוע הצבעוני מהזווית שלו

הנוכחות הישראלית במצעד הגאווה במנהטן בלטה מאוד השנה עם משאית וצועדים רבים שהניפו את דגלי ישראל והגאווה עם הכיתוב: Proudisraeli שלשום. אחד החוגגים הגאים הוא הדייל ברק קריפס שכבר ידוע בהפקות שהוא מארגן אחת לתקופה במסגרת תפקידו כדייל באל על.

 

 

אם זה הסרטון שפרסם בחודש ינואר האחרון לאחר ביקורו הראשון בניו יורק - ממנו התרגש מאוד והחליט לביים ולצלם וידאו עם חבריו הדיילים ועוברי אורח בטיימס סקוור. הקליפ שצילם במטוס לפני הגעתה של הזמרת בריטני ספירס לארץ לפני שנה, והסרטון שהכין יחד עם חבריו לצוות השירות במטוס לקראת הופעתה של נטע ברזילי באירוויזיון השנה.

הדייל ברק קריפס חוגג גאווה במנהטן (צילום: ברק קריפס)
הדייל ברק קריפס חוגג גאווה במנהטן(צילום: ברק קריפס)

מחזיקים בגאווה בדגל ישראל ובדגל הקהילה הגאה (צילום: ברק קריפס)
מחזיקים בגאווה בדגל ישראל ובדגל הקהילה הגאה(צילום: ברק קריפס)
 

"הרגשנו הכי גאים שיש - תרתי משמע"

"זה לא סוד שניו יורק היא כמו הבית השני שלנו ואנחנו כדיילי האוויר של אל על מבלים הרבה יחד בעיר. באחת השהיות שלנו בעיר ראינו שמצעד הגאווה של ניו יורק ייערך בקרוב והחלטנו להתארגן כמה חברים מאל על ולתאם שהייה משותפת בסוף שבוע הגאווה", מספר ל-ynet ברק קריפס.

על המשאית של הקונסוליה הישראלית (צילום: ברק קריפס)
על המשאית של הקונסוליה הישראלית(צילום: ברק קריפס)

"מישראל בגאווה" (צילום: ברק קריפס)
"מישראל בגאווה"(צילום: ברק קריפס)

קריפס וחברים במגוון צבעים (צילום: ברק קריפס)
קריפס וחברים במגוון צבעים(צילום: ברק קריפס)
קריפס מוסיף כי זמן קצר לפני הגעתם לאירוע הם הבינו שהקונסוליה הישראלית מזמינה אנשים לבוא ולחגוג איתה גאווה ואז החליטו להירשם. "ההאשטאג שהקונסוליה בחרה היה #proudisraeli ואני חייב להודות שבאמת הרגשנו כבוד גדול לייצג את ישראל במצעד", אומר קריפס.

 

קריפס הגיע לניו יורק יחד עם משלחת של עשרה דיילי אוויר של חברת התעופה הישראלית. המשלחת השתתפה במצעד הגאווה בניו יורק במסגרת פעילותה של הקונסוליה הישראלית בעיר שכוללת משאית הנושאת את הכיתוב From Israel with pride.

משלחת הדיילים של אל על שהגיעה במיוחד (צילום: ברק קריפס)
משלחת הדיילים של אל על שהגיעה במיוחד(צילום: ברק קריפס)
 

"בבוקר המצעד קנינו איפור צבעוני, אספנו דיילים נוספים ששהו בעיר בסופ״ש, התארגנו ביחד במלון ויצאנו למצעד - צבעוניים מתמיד. במתחם לבשנו את החולצות הלבנות עם המגן דוד הצבעוני, עמדנו ליד המשאית הישראלית וברקע השמיעו מוזיקה תוצרת הארץ. הרגשנו הכי גאים שיש, תרתי משמע״.

משאית כחול לבן וצבעי הגאווה (צילום: ברק קריפס)
משאית כחול לבן וצבעי הגאווה(צילום: ברק קריפס)
 

 (צילום: ברק קריפס)
(צילום: ברק קריפס)
 

ומה עם התגובות ברחובות העיר שיכולה לזמן גם לא מעט מפגינים נגד המצעד בכלל וישראל בפרט? "פרגנו והרעיפו עלינו אהבה. חזרנו מהמצעד כשהחולצות עם המגן דוד בענק על החזה שלנו, אנשים עצרו אותנו, התרגשו איתנו וחייכו אלינו. הייתה תחושת גאווה, זו הייתה חוויה שלא אשכח", עונה קריפס.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ברק קריפס
הדיילים הישראלים חוגגים גאווה במנהטן
צילום: ברק קריפס
מומלצים