בעקבות ביקור הנסיך בארץ: כך מעודדים את הבריטים לבוא גם
במקביל לביקור ההיסטורי של הנסיך וויליאם בארץ, ישראל השיקה קמפיין תיירות ברחבי הממלכה הבריטית: "לכו בעקבות הנסיך והזמינו חופשה". וגם: כך נראות המוניות הלונדוניות והטראם באמסטרדם ובברלין
ביקור הדוכס מקיימברידג' בישראל הפך ל"תירוץ" לקרוא לבריטים לבוא בעקבותיו ארצה: הביקור של הנסיך וויליאם הביא איתו כצפוי הרבה באז תקשורתי וסיקור עולמי במשך שהייתו. אם זה הביקור במוזיאון יד ושם בירושלים, משחק הכדורעף בחוף פרישמן או שתיית מיץ הגזוז עם נטע ברזילי בשדרות רוטשילד בתל אביב - כל אלו ורגעים נוספים הפכו על הדרך למעין קמפיין תיירות לישראל.
מי שעלה על הטרמפ הנסיכותי במהירות אלו אנשי משרד התיירות שמיד יצאו ב"מיני" קמפיין חדש עבור הבריטים: "תעקבו אחר הנסיך. הזמינו את החופשה שלכם עכשיו" .FOLLOW THE PRINCE BOOK YOUR BREAK NOW. כך נכתב במודעה שפורסמה אמש ברחבי בריטניה בגוגל, יוטיוב וברשתות חברתיות.
בנוסף, אם ביקרתם בבירת הממלכה הבריטית בשבועות האחרונים מאוד יכול להיות שעליתם על המוניות המפורסמות של לונדון כשהן צבועות בפרסומות חדשות לעידוד התיירות בארץ. לפי משרד התיירות מדובר ב-200 מוניות ממותגות ברחבי העיר ומי שייכנס אליהן יצפה גם בסרטון על טיולים בירושלים ובתל אביב, שיוקרן בתוך המונית על גבי המסכים שנמצאים על המושבים. מדובר בחלק מהקמפיין הקיים של המשרד עם הדוגמנית שיר אלמליח שמככבת בו לאורך השנים האחרונות.
לונדון לא לבד
בנוסף לקמפיין הגדול בממלכה הבריטית - באמסטרדם אותן פרסומות השתלטו על הסמל התחבורתי של בירת הולנד - הרכבות החשמליות העירוניות - הטראם. כשלושה טראמים העוברים במרכז העיר ממותגים נכון לעכשיו באופן מלא. בגרמניה מדובר בעשרה טראמים - גם הם עוברים במרכז העיר ומכוסים בצורה מלאה בקמפיין הישראלי.
כל הקמפיינים האלו ימשיכו להתקיים לאורך חצי השנה הקרובה כשבערים מילאנו ושטוקהולם מתכננים דברים דומים - עם מיתוג לעידוד תיירות בישראל על גבי רכבות הטראם העירוניות גם כן.
"הקמפיין ירוץ לאורך תקופה ארוכה כדי להעצים את החשיפה ואת הפוטנציאל של חופשה בישראל", כך מוסרים ממשרד התיירות. "הקמפיין ירוץ במקומות מרכזיים ותיירותיים בערים, כדי לפנות גם למקומיים אך גם לתיירים הרבים המגיעים לערים הללו בתקופת הקיץ ובכך הוא יחשוף את ישראל למיליונים", בנוסף אומרים במשרד כי במקביל למיתוג התחבורה הציבורית בשבע ערים באירופה ובעתיד אף יותר, יהיה גם קמפיין דיגיטל באזורים אלו".
שר התיירות יריב לוין אמר ל-ynet: "התיירות לישראל נמצאת בתנופה אדירה כאשר אנו ממשיכים לשבור שיאים בכניסות התיירים לישראל. בכדי להמשיך את רצף ההצלחות אנו ממקדים קמפיינים במדינות היעד, ושמים דגש על פעולות שיווקיות אשר יגדילו את החשיפה למקסימום האפשרי".
לדבריו, "הדגש שאנו שמים על פרסום בתחבורה הציבורית במקומות מרכזיים באירופה, מגדיל דרמטית את החשיפה של ישראל גם למקומיים וגם לתיירים המבלים במקומות הללו, ואני משוכנע שהקמפיין הזה יגדיל אף יותר את התיירות לישראל".